poniedziałek, 1 listopada 2010

:(



To już 3 lata..
"W taką ciszę wszystkie gwiazdy na niebie wyliczę,
Ciebie wołam, ale cisza i pustka dookoła".

[*]

tu ------->
ZAPAL ŚWIECZKE


Dopisane 17:46

Byłam z M. na spacerku w lesie :)
piękn pogoda było fajnie;)
I jeszcze około 20tej idziemy na cmentarz się przejść,
pózniej tv i spać,bo jutro M. na rano do pracy,
a ja mam wolne :)) ^^
zrobił mi fote, ale wyszłam TAK ;p
Kiedyś z Francjii przyszło wiele ciuszków na dziewczynke, ale ja sobie zostawiłam tak na pamiątke TE są śliczne ,
jedna luzeczka jest mniejsza od drugiej :)
Moja mama chyba reszte sprzedała, albo dała komuś juz nie pamiętam,
i jeszcze zostawiłam sobie dwa kocyki TEN tylko na pół go złożyłam, i jeszcze TAKI troche pomięte ;p ;x
I na pamiątke zrobiłam opakowanie testu KLIK i mój teścik TU:)
Może to głupota, ale ja lubię takie pamiątki, mam sentyment do takich rzeczy ;)
Jutro mnie czeka załatwianie spraw, bedę tęsknic za M. przez 8 godzin ;(
W czawartek czeka mnie ortodonta i ściąganie hyraxa po pół roku noszenia, i aparat mi dokończy,
ale będzie bolało nie chce sobie nawet tego wyobrażać teraz,
ale w końcu tego plastiku w buzi nie bedę mieć bo i tak mi wystarczająco szczęke rozszerzyło.
Zastanawiam się nad kolorem ligaturek, miałam już białe, błękitne, teraz mam jasny róż, a w czwartek ?
hmm jeszcze sie zastanowie ;p ;x
W tym tygodniu ide kupić płaszcz lub jakąś kurtkę długą,
TAKI sweter sobie chyba zamowie na allegro bezowo - kremowy.
A co tam z moim samopoczuciem, spałabym bez przerwy,
czasami kręgosłup boli igłówka,
a pozatym dobrze się czuje,
już się nie doczekam pierwszego USG dziecka.
W następny poniedziałek za tydzień idę poodbiór reszty badań,
bo t co byłam odebrac to wyszły dobrze,
a na grupę krwi muszę czekać.. :)
Musze w końcu zapamiętac grupę krwi na przyszłość. ;p
;**
Teraz Miś śpi, od 23 nie pali, śpiący jest, dobrze,że rzucił palenie dla NAS :) ;*
Kocham Cię i dziękuje Ci, że ze mną wytrzymujesz :))

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥