czwartek, 31 marca 2011

KOCHAM

Powysyłałam zaproszenia, mam nadzieje,że doszły ;p
Jeszcze mam misia przez 2 dni, bo w niedziele tylko chwile się będziemy widzieć i jedzie :(
:(( Wczoraj byliśmy na spacerku, tak cieplutko na polku a ja nie wiem w czym będę pozniej chodzić ;p
wczoraj rozpoczęliśmy 32 tydzień ;)) niech ten czas szybko zleci to maja ;):*
Mała mi nie daje spać w nocy, wierci się cały czas ;x ale dobrze,że daje znaki.
Smutno mi. Kocham Cię Bardzo mocno, mam nadzieje,ze szybko zleci Kochanie ;**
a tu 2 fotki z wczoraj


22.marca


brzuszki z  29 marca




Pozdrawiam ;*

29 komentarzy:

  1. O.o jak do twarzy Ci z brzusiem :)
    Muszę przyznać,że ja to bardziej słoniątko,ale ja już końcówka to dlatego mnie tak "wywaliło" ;p

    Nie smuć się tam;*
    Wiosna nadeszła głowa do góry.
    A jak będzie jeszcze cieplej to jakieś leginsy,balerinki i dłuższa lużna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,normalnie kwitniesz:))))superr brzusio:)
    agata

    OdpowiedzUsuń
  3. rośniesz:D a brzuszek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest :)
    Zmieniałaś się też po buźce ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Służy Ci ta ciąża jak nie wiem co... :)
    Kurczę, jaka ta Julcia już duża!
    Przytulam ;):*

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo to te zdjęcia albo naprawdę zmieniłaś się na twarzy :)
    Ślicznie ;*

    Dzięki za zaproszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zapomniałam dodać stronę :)

    Www.ewiczka.blog4u.pl

    XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna z Ciebie Dziewczyna :) Naprawdę masz Buźkę taką miłą i przyjazną aż chce się Ciebie bliżej poznać :) No a jak Ci ciąża służy to aż się miło patrzy :))) Brzusio śliczny :)) :*

    Pozdrawiam i ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty słodko wyglądasz :) dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zaproszenie również wysłałam zaproszenie Tobie do mojego bloga :)
    ślicznie wyglądasz :) a brzuszek przeuroczy :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i brzuszek coraz większy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magia-miłości.blog4u.pl31 marca 2011 17:31

    Piękne zdjęcia i ładny brzuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana dziękuję za zaproszenie. Ślicznie wyglądasz, brzuszek coraz większy, widać, że Julcia pięknie rośnie, a ty kwitniesz. Jeszcze troszkę i maleństwo będzie z wami.:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgrabny brzusio :)
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście pasuje mi to jak mnie zapisałaś :)
    ważne żebyś Ty wiedziała o kogo chodzi:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i domek Julci też coraz większy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwitnąco wyglądasz :-) Brzuszek już całkiem pokaźny :-) Ja taki miałam jak szłam rodzić ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jejku ale brzusio rośnie:) Pięknie wyglądasz w ciaży a mówią,że urodę dziewczynki odbierają..nie w Twoim przypadku..mi niestety moja mała troche odbiera ale i tak mimo to czuje się atrakcyjnie bo wkońcu stan błogosławiony jest wyjatkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz:) a czas szybko zleci, zobaczysz

    OdpowiedzUsuń
  20. Wg.Tego suwaczka już dziś 40tc bo Oni to liczą wraz z końcem tygodnia,ale u mnie 40tc jest jutro czyli 2 kwietnia i jutro terminowo powinna być Milenka no ale będzie psikus ;)

    Czekamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. jej ale brzuchola masz wilkiego,to ty powinnas isc juz rodzic a nie ja:):):):):)
    ja nadal czekam aż maleństwo się ruszy w dół,wczoraj mnie brzuch pobolewał i myslałam że to już...ale cóz....napewno napisze smsa jak urodze,nic sie niemartw,a ja mam nadzieje że chociaz nas w szpitalu odwiedzisz...opowiem ci jak cierpiałam:(:(
    hehe:)
    pozdrawiam was dziewczyny,trzymajcie sie

    OdpowiedzUsuń
  22. no tak często zmieniam :) nie mogę się zdecydować :)
    a tak po z tym to kochana no też się cieszę że spedzamy je razem no ale moje sprzeciwienie się wyszło że ja się separuje od rodziny tak napisała pewna osoba no cóż :

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz ! :) Bardzo bardzo kwitnąco.

    Już niedługo M. jedzie, ale wróci i to najważniejsze :) Przywitania są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Promieniejesz normalnie:):* Ślicznie:) a czas bez Twojego M. na pewno szybko Ci ucieknie:*

    OdpowiedzUsuń
  25. oj ty dalej na szablonach siedzisz???hehe
    dzieki za kom,u mnie nowa noteczka:(

    OdpowiedzUsuń
  26. ale teraz nie będzie mi się wyświetlać nowa notka u Cię:(

    OdpowiedzUsuń
  27. ej własnie dlatego napisalam mąż w nawiasie,to taki nie doszły mąż:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ee nie jest tak źle. Maluszek na początku okropnie dużo śpi ;p Czasem można zapomnieć że się m dziecko ;p Włosy bym chciała mieć takie, żeby przykrywały biust ;p

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥