poniedziałek, 6 czerwca 2011

Julia ma już tydzień ;*

W dniu 30.05.2011 Poniedziałek o godzinie 14:15  przyszła na świat nasza oczekiwana córeczka Julka.
Waga: 4020g , długość ciała: 57 cm. Miałam cesarkę, ponieważ nie wiadomo kiedy Julcia była ułożona twarzowo, ale ja jestem zadowolona, ponieważ nie wiem czy bym dała radę urodzić naturalnie tak dużą córeczkę. Ale wszystko jest ok, czujemy się dobrze, po cesarce na drugi dzień już z łóżka wstawałam i chodziłam, a teraz mogłabym nawet biegać ;p Jutro idę na zdjęcie szwów, nie wygląda to aż tak zle jak myślałam. Julcia w pierwszą noc w domu raz tylko wstała, a wczoraj dwa razy, ale dajemy rade, nie jest tak zle, karmię ją piersią i na razie się najada, już niedługo nasz pierwszy spacerek we trójkę, nie mogę się doczekać. Hmm.. Julia to mały głodomorek, tylko jadła by i jadła ;):**
Ok kochane ja kończę i zostawiam Wam fotki Julki robione w szpitalu i w domu, aparatem i telefonem ;p. 
Będę kiedy będę nie wiem kiedy będzie następna notka, ale na pewno będzie ;)

Kocham Cię M & J ;**

Aby powiększyć kliknijcie na fotki.



























PozdrawiaMY;*

34 komentarze:

  1. Noo wkońcu:) Najważniejsze,że jesteście zdrowe i że dochodzisz tak szybko do siebie:) Gratuluje jeszcze raz a Julia śliczna:) Ściskam:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale duża panna o.O
    4 kilo to naprawdę sporo ^^
    Fajnie, że szybko do siebie doszłaś, mam nadzieję, że rana dobrze się goi i zrasta :)

    U nas upały i zdycham nawet po naprawdę krótkim wypadzie na miasto, dobrze, że wiatrak przed upałami kupiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest:D na jednym zdjęciu wygląda zupełnie jak moja jak się urodziła hehe
    faktycznie się duża urodziła jak na dziewczynkę:) moja była mniejsza, oj tak Julcie są głodomorkami, wiem coś o tym:p trzymajcie się, dużo zdrówka dla was:*

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie jesteś :-) Julia śliczna kluseczka :-) To jak to wyszło, że ona jest źle ustawiona? Całe szczęście że lekarze zauważyli :-) Hihi ledwo poszłaś do szpitala a już urodziłaś :p Prowokowali jakoś czy zrobili USG i wyszło to złe ułożenie więc pociachali od razu? :-) I jak wrażenia z cc? Jak dla mnie to kosmos czuć jak ludzie grzebią Ci w brzuchu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ! Nie mogę się doczekać naszego bąbla. Mąż ma podobnie i nie może się Go doczekać ;-)

    Wymiary piękne. Najważniejsze, że ona zdrowa i Ty doszłaś do siebie i nie było źle ;-)

    Cieszcie się sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną macie córkę odrazu widać że podobna do twojego M. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna Pociecha ;*
    Gratuluje Wam serdecznie.
    Niech zdrowo rośnie i ładnie nyna aby Mamusia się wysypiała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duuuża, ale za to jaka kochana! Tyle szczęścia.... Gratuluję jeszcze raz ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochan Julcia jest prześliczna:) Odpoczywajcie i cieszcie się sobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mała jest śliczna:) faktycznie duża się urodziła... chwal sie na bieżąco tą Kruszynką:) nareszcie jest!:D ściski i buziaki dla całej Trójki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję jeszcze raz :)
    prześliczna dziewczynka !!
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje raz jeszcze Agatko! :)) Malutka jest wspaniała :) Śliczna, na zdjęciu nie wygląda na swoją wagę hihi :) Moja kuzynka, która rok temu przyszła na świat, ważyła tyle samo to znak, że jest zdrowa :) Ciesze się, że doszłaś do siebie tak szybko :) Trzymajcie się rodzinko :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie jest to zdjęcie na którym ziewa :)
    Gratuluję jeszcze raz :)
    Julcia rośnij zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hihi prawie taka sama jak mój - tylko waga inna 4200 a wzrost taki sam:) sliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona jest taka słodka ;* :)
    Gratuluje jeszcze raz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przesliczna malutka;) pozdrawiamy;* cieszcie sie soba;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogłam doczekac sie zdjec:) Cudna kruszynka jest i najwazniejsze ze zdrowe jestescie:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Duża ta Wasza Córeczka ;** A jakaaa słodka cuddoooooooooooooo :))

    OdpowiedzUsuń
  19. No, no... piękna ta Wasza Julcia... i jaka dorodna... :)
    Jak dobrze, że już w domciu jesteście całe i zdrowie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj! ;-) Piekna ta Twoją córcia.

    gratuluję ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta mała.
    Taki malutki słodziak

    gratulacje szczęściarze ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zamiast tak ciągle zmieniać wystrój napisałabyś kilka słów jak tam się czujecie i jak sobie radzicie :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Co tam u Was Dziewczyny? jak tam Julcia? jak sobie radzisz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hehe ja też wstawałam ;p Ale boli wszystko ;p Cc ma swoje zalety ale ja jednak wolę naturalny :p 2 h po nie czułam wcale że rodziłam :D Ale pierwsze dni już za Tobą więc pewnie już Cię nic nie boli :-) Opowiadaj jak tam malutka, dużo śpi? Dużo je? :p

    OdpowiedzUsuń
  25. jaka słodka ta Wasza córcia ;) Gratulacje i uściski dla małej ;)
    http://mloda-mama-to-ja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. WITAJ JULECZK NA ŚWIECIE!!
    Gratulacje dla rodziców i dzielnej mamy!
    Urodziłabyś taką dużą dziewczynkę, ja rodziłam pierwszego syna 4kg 62cm :/ fakt długo bo ponad 19h :/ a teraz można powiedzieć że 14 minut hiii tyle że kilogram mniej miała mała.

    Czekam na kolejne wieści.

    P.S Oj ale trafiła z tą datą, mój mąż jest z 30 maja - bliźniak - da oblicza ma :) a jaki on niezdecydowany :}

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na nową notkę!:)
    A właśnie widzę,że Julka do Maćka podobna .

    OdpowiedzUsuń
  28. Co tam u Was? ;p
    Julka daje Wam popalić czy jest takim aniołkiem jak na zdjęciach?

    Mała już niedługo dwa tygodnie będzie miała :)
    Szybko zleciało ;)

    Czekam na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękną masz Córkę :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥