piątek, 17 czerwca 2011

;*

Dziś z Julią byłyśmy u babci ;) grzeczniutka była, tylko płakała jak zrobiła kupkę i jak się jeść chciało ;] a poza tym u mojej mamy spała cały czas prawie, a ja z bratem i mamą mogłam spokojnie porozmawiać, posiedzieć ;) było fajnie, dzień zaliczony do udanych, M. po nas przyjechał, Julia lubi jezdzić samochodem, dobrze, że nie płacze ;)) pamiętam jak jezdziłam samochodem w ciąży to Julia kopała hehe :)) czyli polubiła jazdę samochodem. M w domu spał po 3 zmianie jak ja byłam u mamy z Julią. Następnym razem bierzemy wózek i będziemy spacerować ;) Ale mam ochotę pobiegać, ale kiedy.. ? zostają mi tylko ćwiczenia w domu i skakanka, żebym powróciła do dawnej figury, jeszcze tylko z 5 kg muszę zrzucić ;) nie jem słodyczy, nie pije pepsi itd.. mam ograniczenia więc mam nadzieje, że szybko odzyskam formę ;):P  Julia śpi więc wykorzystuje chwilkę na napisanie tu notki, w wolnym czasie was poodwiedzam ;) Noc przespana mała tylko raz wstała w nocy i rano ;]] więc nie narzekam, zobaczymy jak będzie dziś, bo prawie cały dzień śpi.. ;p W poniedziałek Julia będzie miała 3 tygodnie, ale ten czas pędzi,a tu fotki z dzisiaj Julka, ja mama i brat. :)





Pozdrawiam ;*

14 komentarzy:

  1. Ależ leci ten czas;) Teraz będzie lulać całe dnie, ale niedługo da popalić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No rośnie widzę Wam Niuńka jak na drożdżach :) :*
    A Ty promieniejesz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, czas przy dziecku niesamowicie zasuwa :-) Ależ ona śliczna nie mogę się napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie czas pędzi niesamowicie... już 3 tygodnie :) Na prawdę wyglądasz cudnie... No i tylko pozazdrościć takiej słodkiej i Kochanej Córci :)
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow co dopiero rodziłaś, a tu już prawie 3 tygodni ! Czas leci bardzo szybko. Szkoda, że nie można go zatrzymać i nacieszyć się tak pięknymi chwilami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jedna mama chciałaby wyglądac po porodzie tak jak Ty;) Jula jest śliczna, mały Aniołek:) nadal czekam na fotke całej Waszej rodzinki:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie ten czas leci..Julia już fajny bobasek 3tygodniowy:) Nareszcie obie mamy je przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mała jest śliczna .. i dobrze że grzeczna tak jak piszesz bo kuzynki córka ryczy cały czas .. a raczej wrzeszczy nie da się wytrzymać ... i w nocy co 1,5godziny się budzi masakra :)

    co do mnie jest tak jest do dziś ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Nio Dzieci szybko rosną,uczą się dlatego trzeba każda chwilę spędzać z Maleństwem aby niczego nie przeoczyć:)
    Jak patrze na zdjęcie Julki to normalnie cały TATA ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak normalnie cały Maciek :))
    Ale moja Mała też na początku szła do Andrzeja a teraz już mówią,że się zmienia na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Magia-miłości.blog4u.pl20 czerwca 2011 18:30

    Piękną macie córkę ;)
    Ale wam rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥