piątek, 24 lutego 2012

Nasz Nowy wózek ;-)

Tak to już pojutrze brat z Paryża wózek przywozi dla Julci ;-)

Opis produktu
Maclaren Quest Sport - to ekskluzywny, komfortowy, bardzo lekki a jednocześnie bardzo wygodny wózek spacerowy. To propozycja dla zwolenników prostych i funkcjonalnych rozwiązań. Nowoczesna stylistyka i wysokiej jakości materiały zadowolą tych klientów, którzy cenią również solidność wykonania, dbałość o detale i szczegóły wykończenia. Doskonałe wyważenie wózka sprawia że, prowadzi się go z dużą łatwością i bardzo wygodnie przenosi. Niewielkie rozmiary po złożeniu pozwalają spakować wózek w każdym samochodzie.

Charakterystyka:
-Lekki, składany w parasolkę
-Oparcie opuszczane do pozycji leżącej z kątem podparcia ok 30 stopni.
-Wysuwane podparcie pod nogi dziecka
-Optymalnie zaprojektowany
-Kompaktowe, łatwe składanie jedną ręką, poręczny uchwyt do przenoszenia
-Wygodne, możliwe do zdejmowania poszycie wózka, umożliwiające łatwe czyszczenie
-Wygodne, ergonomiczne rączki, wyścielone pianką
-Koła 5" (12,7 cm), podwójne, skrętne dla lepszej kontroli toru jazdy
-5 punktowe pasy bezpieczeństwa z nitką fluorescencyjną
-Fluorescencyjne obszycie daszka i siedziska
-Kieszeń z tyłu daszka
-Hamulec zespolony na tylne koła - patent
-Waga 5,5 kg

Wymiary wózka:
-Wysokość oparcia: 46 cm
-Szerokość oparcia: 32 cm
-Głębokość siedziska: 23 cm
-Długość po rozłożeniu: 69 cm
-Wysokość rączek: 103 cm

Wymiary po złożeniu:
-Szerokość: 26cm
-Wysokość:
-Długość:
Opakowanie zawiera
-Spacerówka
-Folia przeciwdeszczowa
- Pokrowiec na nóżki

cena 200 €

 I jak Wam się podoba?
Dla mnie jest idealny i sprawdzony, bo mój brat też kiedyś kupił taki wózek dla dzieci.

Kochani odwiedzę Was w niedzielę, bo będę miała więcej czasu. Nadrobię  zaległości na pewno kiss;*

26 komentarzy:

  1. Ja nie lubię takich spacerówek - wkurzają mnie dlatego nie kupiłabym. Mam wózek od urodzenia Igora i po nim po prostu na nogi się przerzuci hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. slodziusk abryka napewno JulciBedzie wygodnie :)Osobiscie mialam 2 takie dla moich 2ch chlopakow tylko ze 2 czerwnone jedna niebieska w niebieskiej mialam chyba kola troszke inne i sie starly za kilka miesiecy doslowinie jedno bylo jajowat edrugie jaki sinny krztalt... a pozniej to juz z czerwnoych wuzkow byly ok :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie pod uwagę biorę tylko spacerówkę firlmy Maclaren :) jeszcze nie zdecydowaliśmy który model, ale mamy czas do końca kwietnia;) w maju lecimy do Polski i chcemy już mieć spacerówkę. Z Naszego wózka co prawda robi się spacerówka i to wcale duża nie jest, ale jednak w parasolkę się nie składa a dla Nas przy podróżach to ma wielkie znaczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, tylko koła malutkie - nie na moje chodniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wozki maclaren ogolnie sa wozkami bardzo dobrymi wiele gwiazd je posiada i ogolnie sa hitem na swiecie jednak twoj model jest gorszy bo wlasnie kuleczka sa do zdarcia ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  6. Wózek bardzo ładnie wygląda :-) ale dla mnie osobiście koła za małe ;) , brak barierki zabezpieczającej, i za krótka budka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. no fajny wózeczek. My nie mamy spacerówki tylko 4 w jednym mielismy ale też bedzie potzrebna nam kiedy sie urodzi 2 szkrabek

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Warszawie jeździ takich wózków caaaałe mnóóóóstwo... są to wózki jedne z najpopularniejszych, więc najwidoczniej warte zakupienia :) Oby dobrze się sprawował i dobrze Julci służył ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny i do tego świetny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. wózek bardzo ładnie się prezentuje, choć jak dla mnie również kółka za małe i mały minus za brak barierki zabezpieczającej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wóżek wygląda świetnie,kolor idealny w sam raz dla dziewczynki.. miejmy nadzieje że długo Wam posłuży ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wózek śliczny ale za małe koła bo te koła to tylko na parkowe alejki a nie na polskie drogi i chodniki ... po 2 brak tej barierki zabezpieczającej bo pasy to nie wszystko przynajmniej ja tak uważam :) ale życzę aby długo wam służył :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bd używała pampersy z pampers zawsze bo hugies niestety nie są dobre i to usłyszałam nawet od paru położnych i mam z kilkuletnim stażem ...
    więc stawiam na pampers ,..
    chusteczki nie wiem jeszcze jakie słyszałam różne opinie i bardziej polecają bambino ..

    co do wózka każdy ma swoje zdanie na ten temat każdy woli co innego :)
    co do tych obrazków wiem że pisałaś o tym notkę mnie to nie wkurza mi to jest obojętne ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz kazdy mówi inaczej,ja i większośc moich znajomych używa huggies pampresy, i nikt nie narzekam wręcz przeciwnie, i nawet w szpitalu mówili że sa najlepsze nawet od pierwszych dni. Więc każdy mówi inaczej.A co do tego obrazka to Ciebie nie wqrza bo Ty go nie musisz u mnie wpisywać, a ja u Ciebie muszę ;p i przez to nie raz nie komentuje bo z 5x musze przepisywac taki obrazek, a mi się cierpliwośc zawsze przy tym szybko kończy ;p

      Usuń
    2. i jak się wózeczek sprawuje? ;) i jak Julcia się w nim czuje? testowałyście już na jakimś spacerku?

      Usuń
    3. Nie jeszcze nie dopiero dzisiaj go dostałyśmy, na razie po domku jezdzimy ;p w sobote wyjdziemy to napisze jak wózek sie sprawdza :) a Julka zadowolona widać hehe ;))

      Usuń
  14. wózek prezentuje się świetnie! Oby się spisał;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana ale u innych wpisuję i mnie to nie wkurza :) jesli ktoś chce miec taki obrazek niech ma mi on obojętny jest :)

    co do pampersów to masz rację każdy mówi inaczej ... i każdy używa tego co mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wózek, ale faktycznie małe koła i brak barierki. My też będziemy musieli kupić mały wózek, bo jedziemy na Chorwacje i nie wyobrazam sobie brac duzej spacerówki, bo jednak zajmuje troche miejsca. Jeszcze nie wiem jaki kupimy, ale to tylko na wycieczki nam trzeba, bo normalnie jeździmy spacerówką od wózka co mieliśmy gondole przy nim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wozek sliczny.. na zdjeciu wyglada ładnie, mam nadzieje, ze kolory na zywo beda rownie piekne;) pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :)

    Miło,że do mnie wpadłaś.
    Wózek śliczny.Dziękuję za gratulacje i linkuje będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wózek śliczny:) co nowego słychać?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wózeczek pierwsza klasa :)
    Nasz jeszcze jeździ w tradycyjnym wózku,
    ale już niedługo oddamy go szwagierce, a pożyczy nam spacerówkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wózek jest cudny !!! uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥