środa, 23 marca 2011

Kolejny miesiąc razem / 31 tydzień ciąży.

Dziś kolejny miesiąc razem Kochanie Moje :) 46 miesięcy ^^ ;*

Kocham Cię z dnia na dzień coraz bardziej, nie wiedziałam,że można tak bardzo Kochać!
Jesteś moją pierwszą Miłością, przy Tobie poznałam co to Miłość i szczęście :)
Niedługo przyjdzie na świat dowód Naszej Miłości ;**
Jestem bardzo szczęśliwa z Tobą, dni są coraz piękniejsze przy Tobie Kochanie.
Nie wiem co bym zrobiła jak byśmy się nie spotkali nigdy :(
Cieszę się,że odnalazłam Miłość mojego życia.
Do końca życia będę Ci oddana ;*

Dziś też zaczęliśmy z Małą 31 tydzień, jeszcze 9 tygodni i będzie z Nami nasza Kruszynka ;**
Julcia będzie mieć bardzo Kochających się rodziców. Jesteśmy bardzo szczęśliwi i to się liczy.
Pomimo tego,że M. jedzie to jakoś to będzie, ja będę się pomału przygotowywać,
prać,prasować i szykować się do przyjścia małej na świat.
Będzie trudno przez te 2 tygodnie bez siebie, ale nie takie rozłąki zakochani wytrzymują.
My też wytrzymamy, bo nie ma innego wyjścia, a poza tym to będzie pięknie jak po 2 tygodniach się zobaczymy, ale jeszcze do końca o tym wyjezdzie nie myślę, bo bym się smuciła, a chcę się cieszyć tym, że M. jeszcze jest ze mną i nie wyjechał. ;**
Zrobiłam kilka fotek brzuszka wczoraj z M. :)

  
Dobrze,że M. ma dziś wolne i jutro :) Spacerek niedługo,
a jutro lub pojutrze jedziemy do Pepco po resztę ciuszków dla Małej ;):**


Dopisane: 23.04

znalazłam piękny filmik :)
tak sobie wyobrażam,że nasza córeczka tak się rusza w brzuszku.. ;)

i jeszcze ta muzyka, wzruszające ;*

Filmik z internetu

 
PozdrawiaMY ;*

28 komentarzy:

  1. Oj Kochana zobaczysz, że wytrzymacie :)
    Gratuluje rocznicy ;**
    Ojejku Jaki śliczniutki masz już brzusio :)) Boskiii :)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz słodki brzuszek :)
    co do wyjazdu dacie rade ... ty sobie odpoczniesz poszykujesz wszystko na przyjście na świat małej :) te 2 tyg zlecą szybko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co się smucić :-) Zobaczysz, że szybko zleci :-) No i nie zostajesz sama, masz towarzystwo które jest zawsze blisko - Julcię :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny brzuszek! *_____*
    Gratuluję Wam kolejnej miesięcznicy! :) I udanych zakupów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ulalalalala jaki juz okazały brzuszek;)))piekny :) aaa jesli chodzi o spacerek polecam:))))jak kupisz ciuszki to pokaz:)lubie ogladac takie slodkie ubranka:)buzka

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe dlaczego nie ma mojego komentarza:((((kurcze cos nie tak z tymi blogami.

    OdpowiedzUsuń
  7. O to już 46 miesięcy... ale ten czas leci! Gratulacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. stenografia-uczuc23 marca 2011 14:20

    coraz większe brzusio:)) Bardzo dobrze, że między Wami się dobrze układa. Oby tak było przez cały czas..:) A dokąd wybywa Twój ukochany jeśli możesz zdradzić oczywiście?:):> buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohohooo... Ta Wasza Julcia to coraz większa panna... :)
    Oczywiście, że dacie radę! 2 tygodnie szybko zleci, a Ty w tym czasie możesz zająć się praniem, prasowaniem i układaniem ciuszków... ;) Zawsze to troszkę czasu zleci...
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz ładny brzusio :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki Ty masz śliczny ten brzucholek:) zobaczysz że te dwa tygodnie miną szybko;) będziesz miała zajęcie na ten czas z szykowaniem rzeczy na przyjście Małej więc szybko minie:) pozdrówki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dacie rade=)
    Dwa tygodnie zleca=)
    Wlasnie cos lyszalam o tym Pepco czy jakos tak=) Jak tam kupujesz to moze powiesz mi co mozna tam dokladnie nabyc i w jakich cenach?To cos podobnego do Textil Market?

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki brzuszek ;o
    nie no wielki, nawet bardzo. z Julci musi być duża dziewczynka :)
    wytrzymacie, co to są 2 tygodnie dla Was? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Magia-miłości.blog4u.pl23 marca 2011 22:52

    Gratuluje kolejnej miesięcznicy! :)
    Piękny brzuchol ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczysz miną Ci w miare szybko te 2 tygodnie.Zajmiesz się przygotowaniem domku na Julie to nie zdążysz zatesknić:) A brzuszek super..rośnie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny brzusio :) Typowa ciążowa 'piłeczka' ;-)

    M. wyjedzie, ale i wróci. Wiem, że będzie Ci ciężko, bo rozstania przyjemne nie są, ale za to powitania są piękne. Tęsknota dobrze robi. Dacie rade :)

    Super filmik. Ja często oglądam, ale 'W łonie matki'. Najpierw leciało to na Discovery, a teraz Ola znalazła link na seans24.pl, więc tam oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. filmik piękny...,tylko ta pępowina nie potrzebna bo przez nią są wszystkie komplikacje,ale miejmy nadzieję że nas to nie dotyczy:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wytrzymacie ;*

    Brzuszek jaki wielki ;p
    Ślicznie ;*

    www.ewiczka.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. dokąd jedzie?
    46 miesiecy jak to brzmi takie duze liczby, oby byo wiecje i wiecej:)
    śiczny brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  20. Na mnie już też wszystkie bluzki są za krótkie :-) Kupiłam parę nowych ale szkoda mi na nie pieniędzy bo po ciąży będą za długie. A jeśli chodzi o męża to ja też mojego kocham z każdym dniem bardziej. Jesteśmy 3 lata po ślubie i różnie bywało ale ciąża to taki wspaniały okres, w którym wszystko cudownie się układa, rodzice zbliżają się bardzo do siebie a każdy dzień przepełniony jest miłością :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. serduszko-66624 marca 2011 19:09

    masz rację najważniejsze, że się kochacie:) no i wytrzymacie to tylko (aż) 2 tygodnie oddzielnie..:) ale miłość przetrwa wszystko :) teraz kochana to już z górki niedługo Maleństwo będzie już z Wami:) odpoczywaj dużo:*:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny brzuszek:) A pewnie ze wytrzymacie, ja nawet lubie od czasu do czasu takie rozłąki bo wtedy czuje sie cudownie jak mój Ł. wraca

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze że Julcia bedzie miała kochających rodziców i to sie liczy ;) a rozłąke przetrwacie jeszcze dużo przed wami i dacie rade. Gratuluje kolejanego miesiaca razem ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki fajny brzusio jak piłeczka :]
    Wbrew pozorom, mimo, że duży brzusio bardzo zgrabnie to wygląda i nie wmówi mi nikt, że tak nie jest. Śliczna figurka mamusiu :>:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj, jeszcze niedawno ja miałam taki brzuszek, a teraz już mały Smerfuś z nami :) Zobaczysz, ani się nie zorientujesz, kiedy Julcia też wyjdzie na świat :)
    A gdzie wyjeżdża Twój M.?
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Brzuszek już niczego sobie ... ja się zastanawiam, czy do końca miesiące dostane okres, bo jak nie, to obowiązkowo robię test ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kurcze przez całą ciążę poszukiwałam blogów ciążowych mam ...
    kurcze przez całą ciążę poszukiwałam blogów ciążowych mam i z mizernym skutkiem a teraz na koniec ciąży natrafiłam na tyle... :)
    Witaj! :)
    Przedstawię się na początek:
    Nazywam się Ania, mam 26 lat jeszcze, jestem mamą już 4-letniego synka Konrada i spodziewam się obecnie córeczki Vanessy - termin mam na 26 kwietnia :)
    Prowadzę blog o mojej rodzinie http://z-zycia-jozefow.blogspot.com/ - jeśli masz ochotę to zapraszam. Prowadzę również blog ciążowy... http://mama-byc-2.blogspot.com/ ten blog jest jednak na zaproszenia, muszę znać twój mail byś mogła na niego wejść.

    Masz rację najważniejsze że Julcia będzie mieć kochających się rodziców. Szczęśliwa mama = szczęśliwe dziecko!

    Pozdrawiam
    dodam sobie twój blog.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥