sobota, 12 marca 2011

Nowy blog.

Też sobie pozwoliłam na nowego bloga. :)) Kto chce niech mnie zmienia w linkach ,a kto nie chce lub już sie wq bardzo na mnie to odpuścić;p miałam bloga założyć nowego dopiero po urodzeniu Julci, ale jakoś teraz założyłam, bo akurat nazwa będzie idealna, a tak to by do maja mogła być zajęta ;p Nie wiem tu co i jak ale ogarnę dziś wszystko, to taka wstępna notka,dodajcie ten adres nowy i  zapiszcie  mnie w linkach nazwą bloga [ nasza-trójka] z góry thx. Zrobiłam przekierowanie żebyście mnie nie szukali ;p;p Sorry,że znowu zmieniłam adres, ale w ciąży już tak jest {żart} nie bedę się zasłaniać ciązą ;p;p po porostu miałam taką zachciankę i ją spełniłam ;p i mnie to nie obchodzi co kto będzie teraz pisał, że znowu zmieniłam adres itd, ale nie uciekam od nikogo tylko tak postanowiłam,że sobie zmienię adres i już, nikt mi nie zabroni ;'p


Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Ty niebędąc w ciąży zmieniasz te adresy jak potrzaskana! i nie zganiaj wszystkiego na ciąże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten Twoj blogasek ;) a jak ogarniesz to wszystko to jeszcze pewnie śliczniejszy bedzie ;) super.. ;) a zmieniłas adres bloga bo chciałaś ;) każdy zmienia hehe pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o przynajmniej będe widzieć kiedy masz nową notke:D mi to odpowada

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo tak tu nastrojowo:):) Dziewczeco:) To czyli teraz mogę podpisać Cie jako Nasza Trójka czy czekać do narodzin Julci?? Ja też jakieś zmiany zamierzam wprowadzić,głównie zależałoby mi na haśle żeby zdjecia małej były bezpieczne ale puki co zbieram chęci tyle..tyle lat na onecie to troche ciężko to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi :p Grunt że przekierowanie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra dobra już zmieniam :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam komentarz? Masz jakąś moderację przed opublikowaniem?

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieta zmienną jest :)
    pisz jak u Was dokładnie, a nie cała notka o nazwie bloga :P siły nie mam już do Ciebie hehe :D
    u mnie new. ; ***

    jola, heistant.ownlog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta zmienną jest plus wiosna- rozumiem zmianę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałaś to zmieniłaś :) Dużo osób przenosi się na blogspot albo na ownlog, bo są dobre zabezpieczenia jak chce się założyć hasło bądź ograniczyć do niego dostęp :-)

    Mam nadzieje, że tutaj będzie Ci dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby tutaj było Ci dobrze... :)
    buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno tutaj będzie mi dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisałam Twoje zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja zmieniłam:) A komentarz anonimowego bardzo zabawny.. pierwszy raz 'usłyszałam' słowo ''potrzaskana'' ;p Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo:):):)
    Jak tam chodzisz jeszcze o własnych siłach???
    Ja się strasznie męcze ale to te schody:P:P:P
    Co się nie robi dla córeczki,wszystko bym zrobiła,pozdrawiam zakochańców

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥