środa, 22 lutego 2012

Moja córunia kochana :*








Julka  w czasie jedzenia biszkopcika ;-)

23 komentarze:

  1. uśmiech na 3 zdjęciu powalający! aż moja własna gęba się roześmiała :D
    smakowało?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi już brakuje słów żeby się zachwycać:D Słodzinka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że smakuje jej biszkopcik :) wspaniały ma uśmiech ! Pozdrawiam :*
    moja-mala-rodzinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie wcina biszkopcika :) mój to ani myśli jeszcze próbować takich przekąsek, nawet większe kawałki w zupce bardzo mu przeszkadzają.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest:)) Taka radosna zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Córunia grzecznie Ci siedzi w foteliku
    ( kiedy to u mnie było ..) teraz pełno Milenki wszędzie nawet pod stołem a gdy zobaczy,że gdzieś leży cukierek to już tam jest ;)

    A mając śliniak to co Ty ściąga go :D

    Juleczka jest kochaniutka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. napatrzec sie nie umiem;)) taka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jak cudna i te oczka. Oj sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te jej oczy i ... no całą ją uwielbiam nooo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zniknął mój komentarz?? Chyba tak!!
    No więc Julciu uwieeeelbiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie szybko rośnie :)
    I coraz bardziej pięknieje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nasze nosidełko już sprzedane bo Julitka już się w nim nie mieściła i od dwóch miesięcy jeździ autem w foteliku samochodowym a w domu nie używaliśmy go..Ale śliczna jest moja też tak wcina z uśmiechem:):)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥