niedziela, 26 czerwca 2011

Jak ja nie lubię niedziel

Dziś byłam sama z Julią na spacerku, ponieważ M. robił obiad za ten czas co byłyśmy na spacerze, szkoda,że musiał iść na 2 zmianę, ale za to wtorek ma wolny ;) dziś same z Julką w domu jesteśmy, wczoraj było lepiej bo był brat Krystian z mamą u mnie. Ale niedawno Julia poszła spać więc, ja korzystam z chwili przed komputerem ;) Dziś sobie myślałam, nad tym ile będę karmić piersią, na początku miałam karmić do końca tego roku i chyba tak zrobię, przez 7 miesięcy będę karmić piersią, a pozniej będę ściągać mleko laktatorem do butelki ;) Niedziela leci mi bardzo szybko tak jak też inne dni ;]  Tęsknię już za moim M ;[  jutro do biura pracy mam się iść podpisać, a znowu w środę do ortodonty, zapytam się od razu ile będę musiała nosić ten aparat. Wiecie co już nie mogę się doczekać chrzcin Julki ;):**  Ten pas poporodowy naprawdę pomaga, mam coraz mniejszy brzuch, z resztą codzienne spacerki i dieta też robią swoje ;p a chodzi mi o taką dietę dla karmiących matek. ;) a ja nadal nie mogę uwierzyć, że jestem mamą ;p  Jestem szczęśliwa mam dwie najwspanialsze osoby pod słońcem Mojego przystojniaka M ;* i piękną córeczkę J ;** czego więc mogę chcieć więcej ? Mam wszystko bo mam dwa skarby które kocham ponad życie ;*

a tu ja bez makijażu ;p

P.S .Viljar gdzie Ty sie podziałaś ?

Pozdrawiam;*

13 komentarzy:

  1. Widać, że kochasz tę wspaniałą dwójkę. Skoro pas pomaga to dobrze, mimo że i tak wyglądasz szczuplutko. ;-) Julka jest słodka.

    Tulę ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nas nie odwiedzasz;/;/;/;/;;O(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postaram się karmić przez rok... zobaczymy czy się uda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi wcieło mi :p Pewnie zaraz założę kolejnego ale zastanawiam się gdzie ;p Może na blogspocie? ;p Ale jestem i czytam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To załóż na blogspocie ;))
    aha i podawaj od razu adresik ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę karmić ile się da. Zobaczymy ;) Wspaniałe uczucie mieć obok taką istotkę :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko właśnie zakładam ale pomysłu brakuje wszystko co wymyślę to zajęte ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. http://la-moglie-fedele.blogspot.com/ proszzę. Na razie pusto :p Muszę się przegryźć przez system;p

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz po ciąży:) a brzuszek spada pewnie też że piersią karmisz, tak mówią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana pewnie, że masz dwa wspaniałe Skarby :)
    No Ty na spacerku, Kochany gotuje... coś wspaniałego :) Myślę, że Ty jako mama wiesz najlepiej ile będziesz karmić piersią :) Podejrzewam, że to indywidualnie się odstawia pierś :)
    Teraz masz o tyle lepiej, że jak M. jest w pracy, masz przynajmniej Julcie i nie jesteś sama:) Nieprawdaż?? :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego po tych 7 miesiącach chcesz sciagac do butli? Przeciez to chyba tak samo jakbys dalej dawala piers, tyle ze nie bedzie miala z nią stycznosci.
    Malutka jest cudna, a co do twojej figury, to nie wiem po co ta dieta, przeciez swietnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Wam slicznej corci!:* dopiero teraz bo kilka dni temu dostalam sie "do siebie" wieki mnie nie bylo na blogspot'ach.
    tcwsm

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj i tak super wyglądasz naprawdę :)) ;*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥