poniedziałek, 13 czerwca 2011

Już 2 tygodnie Julcia ma ;*

W ciąży czas leciał mi strasznie pomału, zwłaszcza końcówka ciąży, a jak już Julia wyszła z brzuszka to strasznie szybko leci czas, ogólnie przy dziecku dni mijają bardzo szybko, nie ma czasu na nudę. ;p
Wczoraj byliśmy na pierwszym spacerku, spacer po lesie, godzinkę byliśmy na polku, mała spała grzecznie po jedzeniu, dziś też idziemy i tak codziennie spacerki coraz dłuższe we Trójkę ;*
A co tam u Nas?  w porządku, mała coraz krócej śpi i trzeba ją zabawiać w dzień i w nocy, wstaje 1 lub 2x dziennie w nocy na jedzonko, a w dzień też kilka razy, ale za to leży grzecznie i podziwia co się wokół niej dzieje.Jak śpi to tęsknię za Nią ;* jest taka cudowna, a jak śpi to się uśmiecha, może się jej aniołki śnią ;p;p
Nie uczyli mnie nic w szpitalu, sama musiałam nauczyć się przewijać kąpać itd. na początku bałam się z Julką sama zostać w domu, mama przyjeżdzała pomagać, miałam trochę luzu bo mogłam się spokojnie bez pośpiechu wykąpać lub coś sprzątnąć jak mała nie spała, bo miał kto się nią zająć, a teraz jak nie śpi i ja odchodzę na chwilę to już płacz, nie lubi sama zostawać na chwilę, chyba każde dziecko tak ma ;) ale czasem da mi swobodę ;p  a poza tym jest grzeczna, tylko płacze jak jest głodna lub jak zrobi w pieluszkę, jestem zadowolona, że mam takiego aniołka ;** nie narzekam bo nie ma na co, mogłabym patrzeć na nią godzinami, jak śpi, uśmiecha się, minki różne robi, umie nawet sama butelkę w rączkach trzymać ;]] i główkę od kilku dni dzwiga, lubi leżeć na brzuszku, zasypiać na moich i M. rękach, czasami w wózeczku, Śpi z nami w dzień, a w nocy w swoim łóżeczku, ale też czasem z Nami ;)) Ćwiczy rączki i nóżki w górę, ja na to mówię aerobik, bo tak fajnie nóżkę raz jedną raz druga do góry podnosi, a rączkami tak wymachuje jak by chciała zostać kiedyś bokserką hehe;p jest idealna, wymarzona, z M. jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mamy zdrową i piękną córeczkę. Julka 8 czerwca została oficjalnie Julia, Zosia U. ;):** w tym tygodniu idę ją zapisać do lekarza z M. lekarza mamy tuż pod blokiem hehe, parę kroków, więc nie będzie daleko. Już w tym miesiącu a najdalej w lipcu robimy chrzest ;) czekają nas wspaniałe chwile we trójkę ;):*

Pozdrawiamy :*

21 komentarzy:

  1. Jaka Ona słodziutka ;**
    Istne cudoooooo :))
    Oby Wam tak dalej zdrowo rosła :)
    I Ty też widzę nic się po ciąży nie zmieniłaś tylko brzuszek znikła tak to ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i tulę ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj... śliczna ta Kruszynka Wasza :)
    Ty również pięknie wyglądasz... taka młodziutka Mamunia :)
    Cieszę się, że Julcia jest grzeczna i życzę Ci, by cały czas taka była ;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladasz a Julcia sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś Juleńka jest piękniutka:D:D:D a mamusia kwitnie:D czekam na zdjęcie całej rodzinki:) ściskam mocno:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jesteście tacy szczęśliwi. Oby tylko tak dalej! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Julka podrośnie to będziesz miała robotę za nią biegać hehe
    Nie raz Ci nabroi ;p

    Widać, że ją otaczacie miłością.
    Ma mała szczęście, że ma Was ;*

    Mamusia niech się do nas częściej uśmiecha :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia :)
    Nio Juleczka pewnie za dużo jeszcze nie widzi bo najsłabszy jest wzrok ale z dnia na dzień będzie poznawać i wodzić wzrokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aa pamiętaj zakrywaj dobrze uszka Maleńkiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie sobie śpi niunia:)))na swieżym powietrzu najlepiej:)buziaki i cieszcie się przespanymi nocami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna:) same pozytywy hehe i tak niech bedzie zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to już jest z tymi maluchami że nie można się na nich na pratrzeć ;-)


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No faktycznie istny aniołek :D Tylko pozazdrościć takiego Skarbu :) Ty też wyglądasz kwitnąco :) Myślę,że czeka Was nieskończenie wiele wspólnych i wspaniałych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :-) Pięknie obie wyglądacie :-) Jeśli mogę coś poradzić to staraj się nie zabawiać jej w nocy. Od początku trzeba pokazać że noc jest od spania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To kochana ta Twoja niunia ;)
    A co do zdjęc - mama śliczna, niunia śliczna i bardzo podoba mi się wózeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno wspaniałe;) Dziecko jest naprawde cudowne i z dnia na dzien umie wiecej. Powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana naprawdę pięknie wygląda ta Wasza Julka.
    A wózeczek przepiękny- mnie się podoba strasznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. no tak przy maluszku szybko czas płynie
    :) ślicznie obie wyglądacie:* dużo szczęśliwych chwil życzę Wam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie razem wyglądacie! Mam nadzieję, że moja Zosia też będzie takim aniołkiem. W brzuchu za bardzo nie rozrabia więc chyba jest zdrowym dzieckiem. Mnie końcówka ciąży też się dłuży a ostatnio zrobiłam się płaczliwa i mam dosyć sama siebie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznotka z waszej Julii :) no i te drugie imię mi się podoba:) a tobie kochana służy maluszek wyglądasz ślicznie !!!!

    ps- my dalej nic .. :( ale wiem cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Julka jest cudowna! Wspaniała i słodka ;* Super, że jesteście tacy szczęśliwi :* Oby już zawsze tak było! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczną macie córcie ;-) Czas leci jak szalony. Mi narazie się nie ciagnie.. zobaczymy jak długo jeszcze.. Nie mogę się doczekać naszego Bąbla ;-)

    PS. Ślicznie wyglądasz. Nie widać jakbyś rodziła 2 tygodnie wcześniej..

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥