czwartek, 27 października 2011

Po szczepieniu

Dobrze, że koło bloku mamy swojego pediatrę, Julka dzisiaj miała 3 szczepionkę, 1 ukucie, 140 zł  pierwsze ją zbadali oczywiście wszystko dobrze, przy badaniu pediatra powiedziała że Julka jest silna ;-) hehe, bo ją wzięła do siadu a Julia potrafiła przez chwilę siedzieć. Nasze szczęście waży 7 kg i 43 dkg.  Następne szczepienie będzie 5 stycznia i będzie darmowe ;-) Julia przed szczepienie płakała chwilkę jak się ją położyło, ale po ukuciu przestała płakać, tak jak by ją szczepionka uspokoiła ;-p od razu po szczepionce do domku i Julka już ponad godzinę śpi, zawsze po szczepieniu szybko zasypia i długo śpi. Myślę, że nie będzie marudna.. czeka na nią zupka zrobione przez mojego M. jak wstanie to ją nakarmię i będziemy się bawić;-)

Dopisane: godz.14:41 
Julka jak wstała to zjadła i porobiłyśmy fotki ;-)
Julka uśmiechnięta więc szczepionkę dobrze przyjęła.


Pozdrawiam ;*

18 komentarzy:

  1. No niezle 140 zeta to sporo kurka !! U nas za darmo u jak wybierze sie serje to rzad placi nam po przeszlo 200 dolcow za wybranie w czasie szczepionek.... sporo w Pl te szczepionki kosztuja.... jej

    Niunia dzielna dziewczynka jest widac ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany jaka ona śliczna jest :) Słodziutka normalnie :)
    Czyli już po szczepieniach...ważne,że Malutka jest zdrowa i ładnie rośnie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzielna dziewczynka. Jednym słowem! ;-)
    A 140 zł to jakaś przeginka jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważna i dzielna Julcia.! ;)
    Nie może być inaczej ;]

    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Juleczka, mam nadzieję, że naprawdę nie będzie marudzić i nie będzie Jej doskwierać ta szczepionka... Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć na Julcię :)
    Ten jej uśmiech powala na kolana ,a oczka jak dwa duże guziki :)
    Piękny widok szczęśliwego dziecka.! :)
    Ten widok - bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo z mamusią najlepiej, dlatego Maleńka taka szczęśliwa ;-)

    Co myślisz nt który poruszyłam? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozpływam się nad JEJ uśmiechem... cudowna jest!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ona jest słodziutko :)
    Napatrzeć się nie mogę... :)
    To dzielna dziewczynka z niej ja co prawda jestem "troszkę" starsza a na sam widok igły panika :D
    Buziolki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smajl :) Zabójczy..
    Ja też wolę psy i psa też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze widzieć że Julcia jest taka szczęśliwa :)
    Przecudowna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odnośnie do poprzedniego posta, ja tez chętnie zjadłabym spagetti ale nadal Karmię piersią i boje sie, że po cebuli, czosnku i sosie z duża ilością pomidorów Zosia by sie źle czuła. A Ty jesz takie rzeczy karmiąc piersią czy już przestałaś karmić?

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie fotki są świetne, przedostatnia najlepsza z najlepszych!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. super Julka juz wygląda i poliki zeszły,bo więcej sie rusza widze,ale nie podpieraj jej tak tylko w koło poduszki bo plecki meczy,nom,Pieknie sie uśmiecha,a dzis moze was odwiedzimy:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej jaka jest śliczna, będzie łamać serca w przyszłości :D W takich wielkich oczach się każdy facet zakocha :D :) www.kinga-i-robert.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana masz cudną córeczke jest piękna:)!
    Super, że Julcia tak dobrze zniosła szczepionke, my mamy kolejną we wtorek :] ciekawe jak Niki ją zniesie poprzednia nie miała zadnych skutkow ubocznych ;) pierwsz owszem goraczkowanie wieczorne i tyle:)
    Koniecznie zapytaj Julci lekarza, czy dziecko można sadzać wtedy kiedy samo jeszcze nie siada, mój pediatra powiedział mi że bardzo źle to wpływa na kręgosłup niemowlaka i mówił że dla dobra dziecka nie powinnam Jej sadzać do póki sama nie zacznie siadać - 3małam się tego, bo doczytałam w necie, że ma racje...

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważna Niunia!
    ps: zgadzam się z Dycką86 co do sadzania, to bardzo źle wpływa na kręgosłupek! Najlepiej jak takie maleństwo się bawi plackiem na brzuszku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sadzaj jej tak kochana...niech sama sobie siada, nie na silę!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥