wtorek, 25 października 2011

Tak na szybko.

Kochani przepraszam że Was nie odwiedzam :( nie mam nawet czasu na napisanie notki.. bo Julka śpi czasem raz dziennie, ale zazwyczaj śpi 2x dziennie, a na spacerku to już cały czas dlatego jak jest ładna pogoda to wychodzimy na spacerek. Byłyśmy dziś po skierowanie do ortopedy na bioderka, powiedział że wszystko w porządku, Julka oczywiście grzeczna jak aniołek, tylko się patrzyła jak ją badał, i dał nam skierowanie i 31 idziemy na usg bioderek, mam nadziej, że wszystko będzie dobrze. Poza tym zrobiłyśmy sobie dziś długi spacerek bo pogoda jest śliczna ;-) zakupiłam dzisiaj spódniczkę i kurteczkę na teraz Julce.


  Jak by ktoś chciał coś więcej wiedzieć o tym nosidełku to zapraszam na allegro gdzie zamówiłam TU
, bardzo dużo ludzi zamawia a poza tym jest tanie, promocja  jeszcze tylko 1 dzień warto zakupić coś takiego ;)

27 czyli pojutrze idziemy na kolejne szczepienie,ale wiem,że Julia zniesie dobrze szczepionkę ;) aha zapomniałabym.. w piątek wieczorem zamówiliśmy z M. dla Julii nosidełko,  dzisiaj dostarczyli, oczywiście z Julią od razu wypróbowałyśmy, dobre jest na bioderka i ogólnie wygodnie nosić dziecko ;-) jesteśmy zadowoleni z zakupu. A dziś na obiadek moje ulubione spaghetti ;-p mniam.  Ok ja kończę kochane, jeszcze zdążę was poodwiedzać w między czasie jak Julcia zaśnie ;-*

Pozdrowionka ;**

18 komentarzy:

  1. Śliczna kurteczka i spódniczka :)
    Na pewno Julcia będzie ślicznie w tym zestawie wyglądać :)

    A co do nosidełka,to wygląda na mocne i jest bardzo estetyczne :)
    Jednym słowem śliczne i poręczne!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wiadomo przy dziecku ciezko znalezc czas ;p sliczne te prezenty jej kupilas :D a nosidelko tez ciekae ;p pozdrawiam :* www.kinga-i-robert.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale będziesz miała małą elegantkę! ;))

    Aaa i dobrze, że wizyta u ortopedy była dla Was pomyślna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mam kciuki za bioderka my kupiliśmy chustę by nosić Julitke z nóżkami szeroko. No to super że Julia tak ładnie Ci w wózku śpi bo moja to góra 30 minut i potem musi wszystko widzieć dlatego spacerówka pomaga a i nie mogę zapomnieć o zabawkach bo w ostateczności musze ja zabawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym na takie nosidełko się nie skusiła, nawet na zdjęciach widać że dziecko wisi na kroczu, nie wydaje mi się wcale takie super jak je opisują w aukcji. Po używaniu chusty to do żadnego nosidła się nie przekonam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka jak i spódniczka super :) co do nosidełka nie znam, się ale z wywiadu z koleżankami stwierdziła że nie jest takie zajebiste jak go piszą :) moja koleżanka ma podobne i też zachwala bo dla niej wygodne a dziecko wisi i widać że nie jest zachwycone ale wiem że chustę sobie zachwalają w niebiosa ... lepiej dać troszkę więcej kasy a mieć coś porządnego gdzie dziecku będzie wygodnie a nie tylko rodzicom ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurteczka;)
    Pewnie trzeba korzystac z pogody, bo nie wiadomo co nam zima przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka, na nosiedełkach się niestety nie znam, najlepiej było by się zapytać pediatry co na ten temat myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną kurteczkę kupiłaś Julci ;)

    Tak wiem czytałam że nosisz ;)
    Ja już 2 lata mam a ty ile nosisz?
    Masz stały czy ten zdejmowany? ;)

    Buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubranka :)
    U nas pogoda nie za ciekawa, deszcz siąpi i szaro, buro i ponuro.
    Fajne to nosidełko, wydaje mi się bardziej bezpieczne niż chusta, bo chustę trzeba umieć wiązać.
    3majcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz śliczną córeczkę i fajnie się Ciebie czyta :)
    Kurteczka superowa.
    Mogę zalinkować? :)
    Zapraszam do mnie: onelovex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas to juz zimno bardzo,na podworku jestesmy gora 2 godziny,a te dobre czasy, kiedy to Hubcio spal w wozku juz dawno sie skonczyly, od kilku miesiecy ma juz tylko jedna drzemke w ciagu dnia. kurteczka jest sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjecie z zeszłej zimy dlatego śnieg:)

    za portret ołówkiem 20/30 zł zależy od formatu, + jeśli chcesz ramka ze szkłem za 10 zł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam stały ;)
    Dół już mam zdjęty i na dole płytkę na noc zakładam i czekam aż mi jeszcze górę zdejmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajniuska ta kurteczka i spodniczka takie malenkie ciuszki dla malutkiego czlowieczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez mam NoseFrida i wlasnie tego pediatra w programie nie polecal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupy bardzo fajne :))

    Co do nosidełka to bym odradzała widać że jest kiepsko usztywnione,co może zaszkodzić dziecku.
    Polecam chustę albo jeżeli nosidełko to z firmy BabyBjorn.

    Agnieszka z Zuzią

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥