czwartek, 19 kwietnia 2012

Brak czasu na pisanie i odwiedzanie Was.

Kochani jak zauważyliście t nie odwiedzam Was i nie komentuje, bo nie mam czasu, są inne ważniejsze rzeczy! Czasami wieczorem wchodzę na bloga napisać notkę na jakiś czas co tam u Nas i zaakceptować komentarze od Was. Każdy kto ma małe dziecko to zrozumie.Julia raczkuje a ja pilnuje jej jak oka w głowie, poza tym jak bym mogła to bym zawiesiła bloga na jakiś czas. Jak przyjdzie czas o Was poodwiedzam i będę komentować.
Dziękuje, że pomimo moich zaniedbań, Wy o mnie pamiętacie i mnie odwiedzacie.
Niedługo będę odliczać do urodzin Juleńki ;* do następnego napisania ;-)
Pozdrawiam;*

5 komentarzy:

  1. Pewnie, że rozumiemy ;)
    Mój łobuz też raczkuje i odkąd nauczył się wstawać, nic innego nie robi, no chyba, że śpi, albo jest "uwięziony" w foteliku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem tak bywa nie przejmoj sie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas goni nieubłaganie.
    czekamy an Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie czekam na powrót ;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo dzieci to najlepsze "zjadacze czasu" :D Będę czekać na fotorelację z urodzin niuni ;p

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥