środa, 4 kwietnia 2012

Ortodonta & krzesełko do karmienia.

Dzisiaj nie chciało mi się iść do ortodonty, ale mus to mus. I właśnie się dowiedziałam, że mi ściąga pod koniec czerwca lub na początku lipca aparat dół i górę mam nadzieje ;-)

jestem zadowolona, bo myślałam, że to nastąpi troszkę pózniej, ale na szczęście to już niedługo, troszkę mi będzie dziwnie bez aparatu przyzwyczaiłam się do niego, ale lepiej bez. Pózniej tylko przegląd i oczywiście wybielanie ząbków ;-) a tu fotka z ciąży robiona w tamtym roku ;))

a tak z innej półki to zamówiliśmy krzesełko do karmienia dla Julki, co prawda mieliśmy wcześniej zamówić, ale jakoś z tym zwlekaliśmy, a teraz jest nam na prawdę bardzo potrzebne to krzesełko ;) a krzesełko wygląda tak : KLIK.
a tu macie stronę allegro jak by ktoś chciał zobaczyć http://allegro.pl/krzeselko-do-karmienia-3w1stolik-mummy-love-swing-i2187955939.html

14 komentarzy:

  1. Ładnemu we wszystkim ładnie, nawet w aparacie :)
    My też zwlekaliśmy z kupnem krzesełka, wcześniej małego karmiłam na kolanach, od kilku tygodniu w krzesełku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne krzesełko i bardzo przydatne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,tak urodzinki w piątek ;) a prezenty to już od początku tygodnia zbiera :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne krzesełko, oj też bym chciała wybielanie zębów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aparat też ma swój urok.
    ps. bardzo młodo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne krzesełko :-) Ale rozbawili mnie w opisie aukcji że jest od 6 mc do 6 lat :p Trochę ostro przesadzili :p Wyobrażasz sobie 6-latka przy takim krzesełku? ;-) No i ono jest do 18 kg, mój Wojciech lat nawet nie 4 waży 23 kilo... :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzeseleczko super u nas chlopcy jak skonczyli po 2 latka to odrazu chcieli przy stole z nami siedziec a mow a o owym krzeselku nie wchodzila w gre bo byl krzyk... :)

    Z aparatem fajniusio wygladasz pasuje ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. też się zastanawiałam nad takim aparatem , masz przeuroczy dołeczek w policzku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nosiłam aparat ale tylko na dolnych zębach alena szczęście już od 3 lat go nie mam. Ładne zdjęcie. Fajny pomarańczowy makijaż . Też lubię eksperymentować z kolorami. U mnie new. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ladnie Ci z tym aparatem :) Ja tez kiedys nosilam i nie moglam sie przyzwyczaic jak mi go zdjeli. Mialam wrazenie, ze mam strasznie wielkie zebiska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nosiłam w gimnazjum.. Fajna sprawa, ale zeby mi teraz lecą jak szalone, bo jednak szkliło zostało uszkodzone :(

    Krzesełko mamy identyczne ;-) Jest superowe :D Mamy go juz z 2 m-ce odkąd synek sam je ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥