środa, 6 czerwca 2012

O wszystkim po trochu..

Kochani miałam odejść z bloga, tak planowałam, ale jakoś nie mogę, blog to moje życie, od zawsze pisałam..
Szkoda tylko, że nie mam czasu go prowadzić, i oczywiście nie mam czasu na odwiedzanie Was z czego większość przez to też mnie nie odwiedza, ale szczerze.. czasem mi się nie chce.. no ale wieczorkami będę do Was zaglądać i komentować ;-) 

Jak po urodzinkach?
A więc urodziny strasznie szybko zleciały, było super, tylko Jula nie dała sobie zdjęć robić :( no ale parę zdjęć jest, poza tym, była sama rodzina, pyszny tort i prezenty. Szkoda, że ten rok tak szybko zleciał, a po roku jeszcze szybciej będzie czas płynął.. :(
Julia jeszcze nie chodzi, ale już próbuję, ale jeszcze ma czas, poza tym na razie to raczkuje po całym domu ;-)
Robi codziennie do nocniczka,szybko się uczy, jest taka mądra! Kocham Cię córeczko ;**

W lipcu lub w sierpniu jedziemy całą trójką nad morze ;-) ale będzie super, pierwsze wakacje we 3 :*

Ok kończę kochani ;* pozdrawiamy ;*

9 komentarzy:

  1. Kochana ja też nie mam czasu na bloga więc wiem jak to jest:/ my jedziemy w sierpniu nad morze:D moja już się cieszy hehe
    nie mogę dodać cię do linek na blogu bo daje mi cały czas starego bloga, ale mam cię w zakładkach więc odwiedzam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zdradż patent na ten nocnik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze robisz że jednak nie rezygnujesz z pisania, ja piszę od niedawna, ale jakos teraz nie wyobrażam sobie że mialabym nie pisać co u nas słychac:). Teraz zaczynamy ząbkowanie wiec nocki troszke płaczliwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno u was nie byłam zgubiłam wasz adres ale już teraz będę nadrabiała jak tylko znajdzie się na to cza. Czekam na zdjęcia z roczku.:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojj u mnie też z czasem kiepsko ostatnio...
    a Julka zaczyna już mówić? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To pokaż zdjęcia? A co dostała od gości?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze ze jednak nadal jesteś :)

    Zapraszam do siebie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nie mogę Cię dodać do siebie do linków!
    Pokazuje mi się nie ma takiego bloga... :(

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥