poniedziałek, 18 czerwca 2012

Ząbkowanie

Dawno nie pisałam, jak zauważyliście założyłam na fb konto dotyczące mojego bloga ;-) dziękuje Was za polubienie profilu ;-)  co u Nas? 15 czerwca wyszły 2 ząbki czwóreczki dolne ;-) dziwie się jak córka dobrze znosi to ząbkowanie i oby tak dalej, poza tym wychodzi prawa górna trójka jak dobrze pamiętam ;-)  na razie mamy 10 sztuk. ;-) Córa już przy meblach staje na nóżki , więc niedługo pewnie będzie uczyć się chodzić ;-) a na koniec fotka z wczorajszego spacerku.

9 komentarzy:

  1. Dużo ma ząbeczków ;)

    Ładne zdjęcie;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    najważniejsze, że jest zdrowa i dobrze się rozwija :) oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. to fajnie, że ładnie i bezproblemowo ząbkuje...moja zawsze miała biegunkę i czasami wysoką gorączkę:( pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesze sie, ze tak fajnie Jula znosi zabkowanie;) u nas tez w tym roku beda pierwsze wakacje w 3 nad polskim morzem i juz sie doczekac nie umiem;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja dopiero zaczyna ząbkować bo ma dolną lewą jedynkę ale wiekszych problemów nie było oprócz gorszego spania. Pozdrawiamy i gratulujemy juz 10 ząbeczków

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem dlaczego nie mogę dodać Cię do listy moich blogów... ale zaglądam i czytam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie mogę dodać...ale jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. podzielcie się tymi ząbkami, u nas tylko 2 ...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥