piątek, 21 września 2012

Pierwsze kroki ;-)

Dzisiaj córunia zrobiła w moją stronę dwa kroczki i poleciała w moje ramiona ;-)
Ale się cieszę, to znaczy, że niedługo będzie chodzić i że z bioderkiem wszystko już dobrze, z resztą jak chodzi za jedną rączkę ze mną na spacerku to już nie stawia nóżki do środka tylko prosto chodzi i coraz częściej się puszcza i sama stoi i bije sobie brawo he he .
Poza tym od kilku dni uszy mnie bolą, bo piszczy sobie Jula bardzo głośno, nie jest to za przyjemne no ale co zrobić.. ;p  Już za 2 miesiące będzie miała półtora roczku, ale ten czas szybko pędzi.Jest coraz mądrzejsza i coraz śliczniejsza, bardzo ją kocham i jestem szczęśliwa, że jestem mamusią ;*
Obiecałam, że będę pisać częściej, no ale notki będą raczej krótkie ;-D

P.S. Kochani napiszcie mi w komentarzach kogo mam dodać do linek, bo nie wiem kto mnie ma z Was??

Pozdrawiam i do następnego <3 ;*

9 komentarzy:

  1. Super ;) nastepny krok w rozwoju jak te dzieci szybko rosna nie obejrzysz sie a pojdzie do szkoly ;) brawo dla małej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaglądam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulujemy pierwszych kroczków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromne gratulacje dla Julci. Duża z niej dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze chwila i pojawią się pytania "dlaczego? po co? jak to?" :D
    a Julcia niech będzie grzeczna i nie krzyczy, bo mamusia ogłuchnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, nie wiem, czy mnie kojarzysz jeszcze. Zaglądam nadal na Twojego bloga, nie komentuję, bo brakło czasu na wszystko :) ale jestem i daję znak, że żyję :)

    Gratuluję pierwszych kroczków córci! :D jak ten czas szybko płynie, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy masz mnie zapisaną, więc podam adresik :)
    http://wspomnienia-vijany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratulacje:)
    Ja cię mam w linkach:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥