niedziela, 30 września 2012

16 miesięcy Julki.

Moja córeczka kończy 16 miesiąc ;-))) sama stoi i zrobiła 2 kroczki ostatnio do mnie i do M. ;-)
Myślę, że w tym miesiącu już sama zacznie chodzić ;-) dzisiaj jak porobię zdjęcia to wstawię jakieś do tej notki  =]

 Dzisiaj niedziela byłyśmy już na spacerku przed drzemką i idziemy jeszcze pózniej na plac zabaw, poza tym dzisiaj robimy z M. pierogi ruskie mniam Julka uwielbia jeść pierogi ;-) mhm.

Ostatnio kupiłam Julci wózeczek i wozi laleczke, misie, po domu i robi aa aaa  i na boki wózkiem telepie usypia swoje misie hehee mądra z niej dziewczynka ;-) Ostatnio mówi słowo : "dzieci" (dziesi) heh szybko sie uczy ;p 
Wasze dzieci piją mleko ? Jula mleka już od dawna nie pije, tylko kaszę manną z mleczkiem je. Mleka już nie chce wcale pić..

Pomyśleć że za 2 miesiące Juleńka skoczy półtora roku. Ostatnio z nią wychodzę bez wózka jak chodzimy w moich rejonach bo nie chcę siedzieć już w wózku tylko chodzić, a jak idziemy gdzieś dalej to musi coś jeść  w wózku, bo bez tego nie chce siedzieć wcale .. 

Muszę dzisiaj wieczorem porobić porządku na blogu trochę. Ok ja kończę Pozdrawiam;*

3 komentarze:

  1. Jestem tutaj pierwszy raz ale będę do Ciebie zaglądać. Miło się czyta, że ktoś jest szczęśliwy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O.o widzę,że mówi jak moja Milenka na Dzieci :))
    moja zaczęła chodzić chyba też jakoś w 16 albo 15 miesiącu :))

    Odezwij się czasem;*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥