środa, 30 stycznia 2013

20 miesięcy :)


Jula ma już 20 miesięcy, już niedługo jej drugie urodzinki :)) 
Umie mówić: brawo (i bić brawo)
mama
tata
baba
daj
nie
tak
dzieci
oko ( i umie pokazać gdzie oczko jest )
pa (macha także rączką)
kuku
cześć
lala 
tylko wszystko po swojemu, ale więcej rozmawia z nami po chińsku ;p;p nie można jej zrozumieć .. ;p
i dalej nie pamiętam jakie słowa mówi, jak sobie przypomnę to dopiszę.
I dużo rzeczy rozumie, jak podaj to i to..  jak wyleje picie to biegnie  do kuchni po ścierkę i wyciera sama, daje buzi i się przytula, jest taka mądra :) :*
Uwielbia tańczyć gangnam style ;) a kto nie lubi hehe ;p
lubi jeść ;p
słuchać muzyki, najbardziej to oglądać bajki ( UKI )
ganiać się po domu. itd... to co inne dzieci :)
Kochani zastanawiamy się nad kupnem nocnika z melodyjką, mamy zwykły ale Julka coś nie chce z niego korzystać i nie wiem czy ten  z melodyjką coś zmienić? opłaca się go kupić ?





Juleńka dostała od wujka z Francji super Laptopa z myszką, super jest tylko szkoda, że po francusku ;p



13 komentarzy:

  1. Ja bym próbowała od razu z nakładką na sedes. :) U nas to się sprawdziło, bo córcia bardzo chciała nas naśladować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym była za nakładką na sedes:) Dziecko czuje się,,dorosłe,,
    Z mojego doświadczenia wiem, ze dzieci boją się tych melodyjek albo je to rozprasza;)

    OdpowiedzUsuń
  3. my mieliśmy z melodyjką, mojej Matyldzie podobało się że gra więc chętnie z niego korzystała, teraz już nocnik odstawiony i korzysta z nakładki. Moim zdaniem warto kupić i to i to

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta cora Twoja prawdziwa modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne maleństwo:) Ja póki co jestem na etapie oczekiwania na kruszynkę i po cichu marzy mi się właśnie córeczka;) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. my mamy nocnik zwykły,z melodyjką i nakładkę na sedes.Rzadko korzystamy z czegokolwiek bo nie chce ale jeśli juz zachce to nakładka idzie w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaaka ona juz duza.... ;-)
    Zapraszam do siebie :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ja miałam zwykły nocnik i mój maluch też nie chciał korzystać. kupiłam mu drugi zwykły ale inny kolor a tamten schowałam. Nowy nocnik go zachęcił:). Kiedy mu się znudził znowu zamieniał. nowy schowałam a stary wyjęłam i znów była radość :)

    Śliczna ta twoja mała :)

    Dodałam cie do linków i będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. my miałyśmy zwykły nocnik i mała też nie chciała z niego korzystać więc zakupiłam nakładkę na sedes i to był strzał w dziesiątkę:) co rano i wieczór zasiadała na sedes i czuła się taka dorosła, a później to już i zwykły nocnik pasował :) mówi się że to dziecko powinno se wybrć nocnik... co do tego z melodyjkami to dla mnie strata pięniążków bo często dziecko traktuje je jak zabwkę..

    pozdr i zapraszam do nas www.swiat-karinki.blogspot.com















    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczna dziewczynka :)

    Zapraszam do mnie :* www.happy-mommy1989.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z niej madra i sliczna dziewczynka. Cud, miod i orzeszki!!! Podobnego laptopa ma moj synus, tylko ze po angielsku ;P Pozdrawiam Was dziewczyny cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę śliczna dziewczynka! Zawsze uśmiechnięta :) Nie moge sie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥