poniedziałek, 20 maja 2013

10 dni do 2 urodzin Julki:)

Tak mało czasu pozostało, prezent zamówiony, Mama M. zrobi torcik i wystarczy tylko czekać i odliczać.. :) a Julci zamówiliśmy kuchnię :)

 
pewnie dzisiaj będzie lub jutro, ale i tak schowamy i damy Julci w dniu jej dnia. Poza tym mamy zamiar kupić tu u nas na miejscu jakieś edukacyjne zabawki, ja myślałam nad tablicą drewnianą coś takiego:

 



Pluszaków nie kupujemy już bo zawsze ktoś Julci kupuje i ma już za dużo misiów, z resztą wolimy kupować jakieś edukacyjne zabawki :)) na razie mam dylemat ze mną w co by tu się ubrać, bo nie mam nic.. :/ ale coś wykombinuję :):P

Ok na koniec macie zdjęcia z kilku dni Julci :))











































Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne. Sami mieliśmy kilka takich układanek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia na pewno będzie się Julci podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kuchnia i życzę udanej imprezy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchnia fajna, choć ja zdecydowanie preferowałam naczynia bardziej realne i takie kupiliśmy Nikolce, metalowe:) bawi się nimi :) zabawki edukacyjne świetna sprawa, Nikolka uwielbia układać drewniane puzzle, kształty mamy ich całe mnóstwo i zaskakuje mnie bo sama pięknie je układa i woła sobie przy tym brawo:) zdjęcie super Julcia Słodziutka calusy

    OdpowiedzUsuń
  5. No będzie jak się patrzy 2 latka :))

    Te drewienka są świetne także polecam.
    Kuchnie też chcieliśmy kupić Milence , ale zdecydowanie za dużo miejsca zajmuje mimo , iż ma swój pokoik.. :))

    Rośnie Pannica;*

    OdpowiedzUsuń
  6. kuchnia jest bardzo fajna :) bardzo fajny prezent na 2urodzinki :) na pewno się ucieszy mała gwiazda wasza :)
    a drewniane układanki są super mania nasza ma już parę układanek drewnianych i bawi się nimi ale i tak woli najbardziej auta :) to ją cieszy najbardziej hihi rajdowiec mi rośnie :) kurcze dawno mnie nie było u ciebie ale nadrobię to w wolny dzień bo brak mi czasu ... bo cały dzień z małą na polu jesteśmy :) a jak śpi to mam czas dla siebie i nie w głowie mi blogowanie :P:P kurcze julcia jest śliczna jest !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki masz adres bloga?
      Bo Cię nie kojarzę..
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Będzie zabawa.
    Nic tylko życzyć by się udała !
    tecredo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziak mały!
    My mamy takie tablice drewniane edukacyjne i moja córka bardzo lubi, ma 19mc. Polecam zatem!
    A 2 latka, to wielkie wydarzenie.
    Nam do października też szybko zleci :)
    Zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ona śliczniutka i jakie minki strzela :))))

    Kuchnia to fantastyczny prezent !!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥