środa, 8 maja 2013

MAJ

W końcu mój najlepszy miesiąc jest :)) będzie się działo, za tydzień moje urodziny, pózniej rocznica z moim M. i 2 urodzinki Julii ;** nie mogę się doczekać tych naszych dat :) ale czas szybko leci, nie wiem czy to dobrze,? z jednej strony tak z drugiej nie, no ale zależy z której strony na to patrzeć ;p

Kochani polecam Wam ( zakochanym) film " Jak w niebie" jest przepiękny, oglądałam go ostatnio 2x  ;D

Niedługo chyba bloga będę miała na zaproszenia, więc proszę o podanie maili w komentarzu pod notką i wyślę do końca tego miesiąca zaproszenia:)) nie wiem na jak długo będę miała bloga tylko dla wybranych, zobaczymy.. ale w sumie myślałam od dawna żeby ograniczyć dostęp bloga, zdjęcia itd..
Kończę, do następnego napisania :)



Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Ja zostawiam maila:D anula19871@op.pl. Co do dat, to mi się służy ten maj, chciałabym juz urodzic:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciala zaproszenie :*:*

    anka080@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też poproszę:)
    isabel85.85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥