poniedziałek, 24 czerwca 2013

Przeprowadzka itd :)


Przeprowadzka idzie pełną parą, bardzo się cieszę, że Julcia będzie miała swój pokoik a my oddzielny kąt dla siebie :)) Wszystko się układa, wakacje też będą super spędzone nad jeziorem :) te nasze wypady kocham to, Julcia będzie szaleć, w końcu czuję się jak ryba w wodzie :)) za rok może pojedziemy za granicę lub gdzieś indziej na razie będziemy jezdzić nad wodę, w końcu się opalę bo jestem blada jak ściana :) Julcia i M. nie muszą narzekać bo szybko ich słoneczko łapie :) ach będzie super już nie mogę się doczekać, pierwszy wyjazd chyba w tym tygodniu jak pogoda dopiszę, Julcia ma już strój, ja też, ale przydało by się jakiś nowy kupić, zobaczymy :-) schudłam już tak jak chciałam, więc w tym roku mogę normalnie wyjść w stroju kąpielowym i spokojnie kąpać się w wodzie z M. i Juleńką :)


Zmieniłam kolorek włosów z czarnych na brąz, tylko końcówki mam czarne :) tak jak chciałam, na szczęście M. się zawsze będę podobać, nawet łysa ( to jego słowa) hehe ;p wstawię jutro dzisiejszą fotkę co mi koleżanka zrobiła fryzurkę super :)


Jestem szczęśliwa pomału układa się wszystko po mojej myśli :)
Już pod koniec miesiąca koniec przeprowadzki i spokój, bo normalnie brak czasu na cokolwiek, będziemy w końcu mogli odetchnąć z M. :):*
M. wczoraj zabrał małą do mamy swojej pojechali a ja ogarniałam, (wczoraj był dzień ojca) więc Julcia spędziła trochę czasu z tatusiem, a ja mogłam spokojnie ogarnąć :)



Poza tam czas pędzi szybko, dni lecą, lato dopiero się zaczęło na szczęście i będzie super uwielbiam lato, wodę, mam nadzieje, że niedługo M. dostanie urlop to będzie jeszcze lepiej :)

A tym czasem kończę, wstawię fotki niedługo Julci pokoju jak już wszystko będzie urządzone :)
a na koniec fotka fryzurki robiona przez koleżankę :)


Pozdrawiamy:*

5 komentarzy:

  1. Bliżej niż dalej Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urządzanie cieszy a tym bardziej pokoiku Dziecka :))

    Wynajmem czy na swoje?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no u nas pokoik juz zrobiony.. zapraszam na notke do zobaczenia zdjec hehe;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na fotki nowego pokoiku, a u nas nowości zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥