poniedziałek, 18 października 2010

Wizyta.

Byłam dziś u gin. zbadał mnie i 8 tydzień ciąży .
Za 2 i pół miesiąca będę czuć dzidziusia ;);*
byłam taka zakręcona że mało co pamiętam z tej wizyty.
oczywiście 2x gratulacje były.
Niedługo mogą się pojawić objawy,
ale narazie to tylko ból pleców i czasami ból brzuszka.
W tym tygodniu ide na USG dziecka pierwsze,
bo prawdopodobnie mogę miec blizniaki, bo ja jestem z blizniaków,
ale wątpie..
Do M. już dochodzi myśl, że będzie dzidziuś.
Termin porodu na 25 maja 2011, ale różnie to bywa.
Też jestem z Maja wię super ,że dzidziuś może być z pod znaku byka.
Może urodzi się w moje urodziny?
lub w 4 rocznice moją z M.?
Dostałam kartę ciązy. :)
Dopiero dzisiaj doszło do mnie, że jestem w ciąży..
Ale jestem szczęśliwa i M. tez ;))
Jakoś damy radę,!
Dostałam zwolnienie bo jest wskazane i jutro zanoszę,
mam miesiąc wolnego od stażu,
dostałam liste którą musze przestrzegać i jakie badania robić.
Dziś byłam prywatnie, ale badania będę robić w szpitalu, a jak wszystko
zrobię te badania krwi itd.. to idę znów prywatnie.
Zapamiętam tą datę dzisiejszą, teraz bardzo będę musiała na siebie uważać,
bo maleństwo się dopiero rozwija :))
a chcę żeby było zdrowie ;*:)
Dumna jestem z siebie.
Będzie dobrze :))"Dziecko to cud"
nie musieliśmy się starać,żeby było :) ;p
Zawsze chciałam mieć 23 lata jak urodze i się marzenie spełniło :))
Będę Mamą nie wiem kiedy w to uwierzę, trudno w to uwierzyć z dnia na dzień,
ale jestem z tego dumna!
Dziś jestem pełna wrażeń i nie wiem czy będę spać :)

DOPISANE. 19.08.2010


Dziś wolne od pracy nie wziełam wolnego, bo czuje się na siłach,
to dopiero początek ciąży i dobrze się czuje jak narazie o by było tak jak najdłużej,
jutro rano wizyta u gin. o 9 rano
w końcu mam nadzieje, że porobie wszystkie badania związane z ciążą
i dowiem się czy to ciąża blizniacza czy tez nie,
tylko idę do innego gin.
ponieważ tamten co byłam u niego wczoraj nie robi USG ciąży
i dlatego zostanę przy tym nowym co jutro idę,
mam nadzieje,że będzie delikatny,
moja koleżanka co jest w ciązy też do Niego chodzi i nie narzeka,
i ogólnie w czwartek wracam do pracy.
Będę się oszczedzać, nie mogę zaprzepaścić szansy ukończenia stażu,
do stycznia niedaleko ;pp
Kochane dziękuje za gratulacje i za miłe komentarze pełne ciepła :);*
Ja z dnia na dzień coraz bardziej się cieszę.
Zawsze chciałam mieć maleństwo z ukochaną osobą ;*;)

" Troska o dziecko jest pierwszym i podstawowym sprawdzianem stosunku człowieka do człowieka."




Pozdrawiam. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥