piątek, 22 października 2010

Mój mały nienarodzony Skarb.

Moje maleństwo jest takie malenkie,
jak truskawka :) Ma 30 mm,
myśle o dzidziusiu codziennie :)
Kocham moje maleństwo!!
Z dnia na dzien jestem coraz bardziej szczęśliwsza:)
Jutro minie mi z Misiem kolejny miesiąc.
Więc jutro będzie dopisek :))
a w przyszłym tygoniu idziemy z M. na badania takie podstawowe :))
A po 15tym na USG :))
Pomyśleć ,że dzidziuś prawdopodobnie wygląda tak:






Dopisane.. Sobota - 23.pazdziernik 2010

Dziś kolejny miesiąc razem, 41 miesięcy ;)
A za miesiąc czyli 23 listopada minie Nam równe 3 i pół roczku WE DWOJE ;*
To z Nim zakładam rodzinę, jestem szczęśliwa.
Mam kochającego chłopaka :):*
Kocham Cię Mój M ;*

Pokochać to największe ryzyko ze wszystkich.
To oddanie swojej przyszłości i swojego szczęścia
w ręce drugiego człowieka.
To zaufanie bez reszty.
To odsłonięcie swoich słabości.
I tak właśnie Cię kocham.




Pozdrawiam. ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥