sobota, 17 listopada 2012

Moje pierwsze candy.

Zdecydowałam się na to by zrobić na moim blogu candy.
Nagroda to ręcznie szydełkowany aniołek i dzwoneczek idealnie pasują na choinkę ;)
Candy trwa od dziś czyli 17.11 - 04.12.

*           *           *           *           *           *           *

Zasady:
1. Proszę zostawić komentarz pod postem z chęcią wzięcia udziału w moim candy.
2. Polubić mnie na facebooku.( kto chce, będzie mi bardzo miło ).
3. Obserwować mojego bloga publicznie.
4.Proszę dodać na bloga banerek mojego candy z podlinkowaniem.
5. Każda osoba zgłaszająca się do udziału w moim candy będzie miała przypisany numerek i odbędzie się losowanie szczęśliwego numerka 4 grudnia!
6.Osoby anonimowe tez mogą wziąść udział w moim candy, proszę o pozostawienie danych, np mail oraz mogą się zgłaszać te osoby co nie mają bloga.

Na koniec życzę powodzenia i pozdrawiam.

12 komentarzy:

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥