niedziela, 4 listopada 2012

Witajcie ;*

Niedługo mam zamiar zrobić pierwsze candy, ale nie wiem jak i z jaką nagrodą ;p podpowiedzcie mi :)
Co tam u Nas.. a więc gorączka minęła Julii i wszystko jest ok, dzisiaj piękna pogoda za oknem byłyśmy już na spacerku i idziemy jeszcze pózniej, a tak to już zakupy porobione, Julka coś marudziła w sklepie i musiałam sie streszczać z zakupami, a ja to lubię pochodzić no ale.. :) Córcia się ostatnio rozleniwiła z chodzeniem na podwórku, bo jak wychodzimy bez wózka to chodzi chwilkę i na ręce chce żeby ją brać i tak wygląda nasz spacer... nie wiem czy to przez ten nowe buty.. nie wiem, i w domu też zadko chodzi, woli na kolanach, a było tak fajnie i sobie chodziła a teraz nie wiem co się stało. Dzisiaj niedziela, nie lubie ogólnie niedziel, są nudne i nic sie nie dzieje. M. ma 3 zmiany, na szczęście we wtorek ma wolne z czego się bardzo cieszę! Ja.. chudnę pomału ale chudnę.. już waga dzisiaj pokazała 49,4kg ;-) zadowolona jestem! Kochani ostatnio martwi mnie to, że Julka ie chce siadać na nocnik, wcześniej chciała codziennie robiła coś do nocnika, a teraz jak ją sadzam to płacz i wstaje z nocnika.. ja nie wiem co robić, chciałabym żeby do 2 lat już nie nosiła pampersów, mamy na to 7 miesięcy, ale jak to zrobić, jak zachęcić ją znów do siadania na nocnik ? może za wcześnie zaczęliśmy i dlatego się zniechęciła ? nie wiem.. 

4 komentarze:

  1. Może w tym coś być, ze za wcześnie. Ale może tak by, że ma taki okres akurat i za jakiś czas znowu ładnie będzie siadać. A co do wagi to wcale dużo nie ważysz. A do jakiej chciałabyś zejść?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój to ani razu jeszcze się nie załatwił do nocnika;D
    A co do spacerów, to ja mam zawsze wózek w zanadrzu, mimo, że Mały umie daleko przejść i chodzi od 9 miesięcy. Wózek zawsze musi być, inaczej też bym musiała go nosić:D

    OdpowiedzUsuń
  3. O ty chudzielcu!! :) Ja pozostaje przy 51 :) przy moim wzroście jest ok...
    Na nagrodę proponuję Julcię !! :D Chętnie przygarnę ! :)
    A z nocnikiem i chodzeniem to już tak jest... zobaczysz przyjdzie taki dzień, że sama będzie chciała siadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dnia na dzień Jula jest piękniejsza !

    Ważysz tyle ile moja mama ; PP

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥