sobota, 12 listopada 2011

Tak ogólnie.

Mała coś nie spokojnie śpi w nocy, ja nie wiem co jest. Teraz śpi od 19tej i już dwa razy płakała tak jak by przez sen i ją pogłaskałam dałam smoczka i dalej śpi. Może się jej koszmary śnią czy co? kiedyś spała spokojnie ..  a mnie boli gardło zle się chyba ubrałam na dzisiejszy spacer, byłyśmy z małą 1,5h na spacerku i pospała ładnie z godzinkę i jeszcze w domu po spacerze zasnęła. Nie chcę być chora muszę się zacząć kurować żeby mała się nie pochorowała. A tu na koniec fotka z dzisiejszego spacerku. Jutro niedziela.. jeszcze do tego M. ma druga zmianę.. znowu będę tęsknić.! Kocham Kocham bardzo mocno ;*<3


22 komentarze:

  1. Jak będę miała dzidziusia to na pewno kupię mu ubranka z uszkami jakieś, bo są takie słodziutkie...^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, może faktycznie śnią się jej koszmary. Chociaż tak ciągle? Może już będzie spokojniej?
    Malutka jest kochana. : )))

    Ubieraj się cieplutko, bo niestety na dworze mróz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki króliczek :-) Kuruj się, kuruj, my byliśmy na spacerku 2,5 h ;-) A teraz trzęsę się z zimna, oby nie skończyło się przeziębieniem.Może Julci ząbki dają do wiwatu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff już można komentować. Pod każdym postem trzeba samemu ustawiać czy można komentować? Wzięłam edycję posta i tam były jakieś dodatkowe opcje i dopiero wyskoczyły opcje dotyczące dodawania komentarzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. No, ważysz tyle ile ja bym chciała ;-) Ja od wczoraj na dietce, spacer przedłużyliśmy do 2,5 h, dużo mniej jem no i liczę kalorie. Staram się jeść około 1000 :-) Dziś już zjadłam jakieś 400 więc obiad będzie skromny ;-) Teściową staram się olewać, ale sama przyznasz, że zdecydowanie przegina pałę :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A moze brzuszek ja boli albo ma kolki???? sprawdzaj wtedy czy ma miekki brzusio czy twardy?

    OdpowiedzUsuń
  7. dbaj o małą, bo ona nie jest w stanie powiedziec jeszcze co ja boli:)
    jaka jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem dalej z Wojtkiem.
    Wciąż powrotu chce mój były Bartke i mnie ciagnie do niego.
    A michał to takie zarty, to taki kolega ze szkoły który mi sie podoba, ale nic pwoaznego zwyczajnie sa takie typy facetow ktorymi mozna pocieszyc oczy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. no to musisz sie teraz cieplutko ubierać ;) śliczna Julcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może Mała czuje, że nikogo nie ma przy niej i po prostu płacze by poczuć się bezpieczna, gdy przyjdziesz do niej.
    Ogólnie dzieci są cudowne, ale Julcia po prostu przebija wszystkich :*!

    OdpowiedzUsuń
  11. Laura też nie raz ma chyba koszmary, bo robi tak samo jak piszesz, no ale każdy nie raz je ma;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj to kuruj się kochana, bo ponoć nie ma nic gorszego jak chory maluszek. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja Mała śpi już około 18:00 do 6:00 rano przez tą zmianę czasu.. nie jest mi to na rękę ale cóż;)
    i też czasem popłakuje..

    Uwielbiam małe Dzidzi w różowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś jej widocznie dokucza... Biedulka kochana :** Ty też się kuruj, żeby Cię nie wzięło jakieś choróbstwo... Fotka śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Normalnie liczę :-) Na każdym opakowaniu jest napisane ile kalorii :-) Z resztą liczę tak na oko. kilka w tą czy w tamtą nie robi w sumie różnicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj oj oj jaka słodziutka ta Twoja córa ;*
    Prześliczna kruszynka!
    Cudowna!! ;)
    To na pewno koszmary!
    A Ty się kuruj, bo musisz mieć siłę opiekować się tym maleństwem ;)

    Hmm wiesz nie mam gg!
    Usunęłam jakiś czas temu!

    Co tam u Was jeszcze słychać ciekawego?
    Jak sobie dajecie radę ?

    OdpowiedzUsuń
  17. możliwe, że ma koszmary. ostatnio jak spałam u przyjaciółki, jej chrześnica zrobiła o 6 rano prawdziwą histerie... coś złego jej się śniło.

    ps. śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosia miała w piątek tak samo. Zasnęla o 20 i po 2 godzinach sie obudziła i potem co 15 minut jeczala przez sen i kręciła głowa i sie rozbudzala i kilka razy przychodzilam calowalam ja i sie uspakajala i zaraz znowu było to samo wiec w końcu wzięłam ja do łóżka i zasnelysmy razem i spalysmy do rana. Może snily jej sie koszmary i chciała być blisko mnie. A w sobotę już spała normalne 8 godzin w swoim łóżeczku bez pobutki.

    OdpowiedzUsuń
  19. pewnie cos jej sie sni Zuzia tez czasami tak ma i Zosia tez zaczyna wtedy ja poglaskaj chwyc za raczke przytul zeby czula sie bezpiecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. może ząbki agata..u mojej sie nie zapowiada:):):)


    wiesz zmień tą notkę reklamującą bloga i tak mnie tam nie ma...jestem teraz na starym blogu.................ZAPRASZAM BARDZO..........


    http://kochaitobarzdo.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥