sobota, 17 marca 2012

Kolejny ząbek

Mamy kolejnego ząbka dolną lewą dwójkę ;-)


14 komentarzy:

  1. Brawo!:)

    My mamy 6 zabków narazie.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulujemy kolejnego zębolka :) slajdy ze zdjęciami boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna ta twoja julcia uroczą ma buzke taka słodka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mowie ci juz tyle razy ALE ONA SLODKA JEST naprawde napatrzec sie nie moge na nia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :-) Śluczną karteczkę ma Juleczka. Ja Zosi też chciałam kupić jakaś kolorową ale teściowa mnie ubiegła i kupiła beżową. Też jest ładna ale ja wolę żywsze kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. oki nie ma prolemu:) bede sie podpisywac swiatnaszejrodzinki
    Tak to ja pytałam o te produkty firmy Mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam że nie odpisałam jak pytałaś ostatnio, ale byłam pewna że to zrobiłam :D Więc to się wchodzi w projekt i kilka się dodaj gadżet, i tam jest "pokaz slajdów" i wszystko ustawiasz wedle własnego uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję.! :))
    Śliczna Julcia ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana gratulujemy;)) i niech dalsze ząbki wychodza ładnie;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥