środa, 16 maja 2012

Bezsilność..

Moje dziecko wczoraj wstało po 4 rano i nie chciało spać, ja nie wiem co jej było w nocy, może coś bolało, czasem tak się pręży wypina brzuszek, a znowu dzisiaj wstała po 2giej w nocy i nie chciała spać i tak przez 2 godziny nie spała :(;(  ale po 2 godzinach poszła spać i wstała około 8 rano jak dobrze pamiętam. Dzisiaj była jakaś przewrażliwiona, jak dzisiaj siedziała płakała  to główkę to góry unosiła a nigdy tak nie robi, szyja ją boli czy co? a jak się tak prężyła w nocy to tak jak by ją plecki bolały.. nie wiem. Wstaje w nocy, nie mogę się wyspać a już za niedługo skończy roczek, poza tym dzisiaj była histeria, gdy biorę ją na ręce to się tak odpycha, nie chce się przytulać nie wiem co jest.. co ze mnie za matka, że nie rozumie zachowania swojego dziecka?

DOPISANE: 7:47
Dzisiaj wstała w nocy, ale wzięłam ją do siebie i przekręciłam na boczek i tak spała do 7 , myślę, że ją plecki może bolały, bo córa nie lubi spać na boczku, woli na plecach i z tego takie skutki może, a może woli spać ze mną jak sama? dzisiaj już dała się przytulić jest ok, zobaczymy jak będzie jutro.... mam nadzieje, że lepiej.

15 komentarzy:

  1. Coś ją boli..niepokojące dla mnie by było to, że nie chce na ręce i tą głowę odchyla...przejdź się do lekarza, może coś jej dolega..

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmmm ja mialam takie problemy ze spaniem u mojego 3 latka doslownie od dopiero roku mi przesypia noce ale tak 2 lata dal tak w kosc ze mialam dosc teraz spi do tej 7 mej czasem 6-30 ale wstaje czesto w nocy budzi sie kreci wierci jeszcze nie spi tak cudnie ale juz lepiej.... moze sie Wasza BOI ?? ciemnosci swiec jej swiatelko mala lampeczke i zobaczysz wowczas ..... Kochana a nie ma moze owsikow?? sprawdzasz jej kupki???

    OdpowiedzUsuń
  3. może idą jej ząbki..dziecko jest wtedy takie drazliwe..tez przez to przechodziłam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Konrad też nie śpi w nocy po 2 czasem 3 rodziny i u nas to normalne że o 5 wstaje. Tylko niepokoi mnie to że nie chce na ręce, może serio coś ją boli. Moja mama jak była mama i miała zwichnięcie stawu biodrowego to też nie chciała na ręce bo w czasie noszenia nóżk ją bolały. Może Julcie też coś boli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorzej jak przywyknie do wstawania w nocy i będzie chciała się bawić (tak ma moja Szwagierka a Mała ma 2 latka)
    Także nie jest powiedziane by Dziecko spało całą noc bo ma rok..
    Te zachowanie przypomina mi moją Milenkę, ale Moja mnie odpycha gdy robi kupkę a ja myśle,że skończyła i ją biore a Ona wtedy się wygina i ucieka do swojego pokoiku i tam robi by nikt nie patrzył..
    Moim zdaniem bolał ją brzuszek może zjadła coś wzdętego albo nowego?Sprawdzaj zawsze czy na powłoki brzuszne napięte.. a jeśli tak pomasuj (ruchy okrężne) i jeśli będzie się wyginać to znaczy,że boli Ją brzusio.

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Moze rzeczywiscie ja cos bolalo... Moja Zu od niedawna przesypia noce kiedys wstawala o 2 buszowala do 4 i szla spac. Zosia budzi sie o 4-5 i potrafi do 7 siedziec. Czasami mam ciezkie dni ale z reguly jest dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za nowy adresik i wspolczuje takiego wstawania. moja Zuzia ma 5,5 miesiąca i czasem gorzej mi w nocy śpi tak jak np dzisiaj ale są nocki kiedy ładnie spi i rano wstaje wypoczęta. Coś na pewno musialo ją boleć bo bez powodu by sie tak nie wyginała i nie chciała na ręce... hmm moze lepiej idz do lekarza jak sie to jeszcze bedzie powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co, moja córka ostatnio też tal ma, że budzi się po 2, 4 godz od zaśnięcia i potwornie płacze.
    mimo różnych prób uspokojenie jej płacze.
    wtedy odkładam ją do łóżeczka i siadam obok, trzymam smoczek i śpiewam kołysanki, a ona się uspokaja i zasypia.
    może to skok rozwojowy, może zły sen, może coś boli, może zęby.
    nie wiem.
    ps. na rękach też się wtedy strasznie pręży.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, co Ci poradzisz, wszak doświadczenie mam zerowe. Ale może lepiej byłoby iść do lekarza? Pewnie byłabyś spokojniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może ząbki idą? Mój syn podobnie reagował gdy jakiś postanowił wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może rzeczywiście małej niewygodnie było. Może spróbuj kłaść ją na boczku, a pod plecki podkładaj jej poduszeczkę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może faktycznie to przez ząbki? Moja teraz też ma taki okres ; (.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tutaj pięknie :)
    To ja dawna Noele... teraz tutaj:
    http://maybeee-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak bedzie tak dluzej idz do lekarza uspokoi Cie fachowa opinia, Maja jak byla mniejsze to budzila sie w nocy wowczas dawalam jej zabawki i drzemalam az zasnie:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥