środa, 9 maja 2012

Witajcie

Dawno nie pisałam, ale postanowiłam, że będę częściej pisać notki ;-) co tam u Nas ?
Jak zwykle w porządku kochamy się z M. bezgranicznie ;*
Jula raczkuje na maxa, wszędzie za mną hehe ;p poza tym spędzamy całe dnie na spacerkach jak dopisuje pogoda;-) Już niedługo wielki dzień URODZINY Juleczki ;* robimy na działce lub w domu, to zależy od pogody, bo jak będzie mega gorąco to tort się rozpłynie,więc wtedy działka odpada.Na urodzinach będzie kameralnie ;-) A co tam u Julci?  jest taka kochana, grzeczna, każdy mi mówi, że mam grzecznie dziecko, że siedzi grzecznie w wózeczku itd, jest wspaniała ;** nie choruje, tylko się cieszyć;*

A tak poza tym to schudłam 4kg, według M. wyglądam bardzo dobrze i nie muszę się odchudzać i dlatego nie będę się odchudzać, jak schudnę to schudnę jak nie to nie.
Przefarbowałam włosy na czarno bo miałam brązowy kolor włosów, wpadał pod rudy bo na taki farbowałam i Emcio jest zadowolony, że teraz mam czarne, to w czarnych włosach mnie poznał ^^ ja też jestem zadowolona każdy mówi , że ładniej wyglądam bo mi pasują, i tak naturalny mój kolor to prawie czarny więc wiadomo, że mi pasuje ten kolor. ;p

Wiecie co nie doczekam się lipca bo będziemy wyjeżdżać nad wodę, opalanko itd trzeba w końcu opalić swój biały brzuch, poza tym ostatnio przymierzałam swoje bikini i wyglądam całkiem całkiem ^^ ;p ;x

Jestem zadowolona z życia, szczęśliwa, tylko szkoda, że mój M. ma tak rzadko wolne :( taka praca, ale odbijemy sobie na urlopie ^^ Koooooooooocham Cię M. i J ;** te wakacje na pewno będą super bo we 3 :)

21 dni do ur Julii ^^ łiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ;*

8 komentarzy:

  1. uwielbiam czarne włosy.
    mój mąż także mnei uwielbia w takich.
    ale mi jakoś brak weny i chęci na farbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kiedyś farbowałam na czarno teraz na brąz plus refleksy złotawy blond ,,, ale teraz będę schodziła sobie na blond taki złotawy bo jest w modzie a mi pasuje w jasnych :)

    ja w tym roku w bikini się na pewno nie wbiję :\
    ale na szczęście basen mam w domku więc nie będę musiała pokazywać brzucha ludziom :):)
    mi też każdy mówi że mam grzeczne dziecko że spokojnie leży sobie a ja mogę ogarnąć koło siebie i w domku że płacze jedynie jak jest głodna :)

    A JULCIA JEST CUDOWNA TAKA ŚLICZNA DZIEWCZYNKA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jutro będę farbować włosy,tylko nie wiem właśnie czy na czarno,czy jakiś ciemniejszy brąz..od zawsze farbowałam na czarno,ale myślę nad zmianą.. waham się. Ostatnio miałam bardzo ciemna kawę...ale może coś jaśniejszego teraz..no nie wiem ;)
    Też mam w planach urlop,ale na pewno bez pokazywania się w bikini,bo mój brzuszek jeszcze nie wrócił do formy ;P
    Jak ten czas leci,dopiero co Jula się urodziła,a tu już roczek :)
    Mojego Bąbla też chwalą,że w wóziu jest taki grzeczniutki,a w domu z niego mały łobuziak,chociaż prawie wcale nie płacze.. teraz jedyne co humoru nie ma bo ząbki mu idą i to trzy na raz.

    Cieszę się,że w Waszym związku ciągle świeci słońce ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem blondynką od 6 klasy podstawówki i nie wyobrażam sobie inaczej ;pp Super będziecie mieć wakacje na pewno ;);*

    OdpowiedzUsuń
  5. jej... tak miło się czyta! :)
    a gdzie Twój pracuje?
    trzymajcie tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej Julcia ma niedługo roczek ale ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no zleca te dni, ani sie obejrzysz;);)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to akceptować siebie..jak to będziesz miała to wszystko będzie OK:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥