środa, 27 marca 2013

Już jest wszystko ok. :)

Jak w tytule,  wszystko ok, z Julcią apetyt dzisiaj wrócił, kupka wczoraj była lepsza, ale dzisiaj wcale nie zrobiła ale to nic może jutro zrobi, tylko oby dobrą, a nie wodnistą.Ale myślę, że już jej całkiem przeszło. Dzisiaj byłyśmy u mojej mamy, bo braciszek przyjechał i przywiózł Julci taki cudny telefon:




Pobrane z neta -------->   Telefon komórkowy z osobistego asystenta
Ten telefon z PDA naśladownictwa umożliwia symulację konsultacji, wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail, zadzwoń do kontaktów ... Żywy i jasny ekran z pełnym menu i Barbie (e-maile, mp3 muzyka ...). Klawiatura alfabetyczna do pisania wiadomości. Kamera i udawać strzelać znajomych. Wymiary: 10,4 x 7 x 2 cm. 2 LR44 baterie.

Ma już 2 telefoniki z Barbie, ale ten nowy jej do gustu od razu przypadł ;] nie dziwię się.. ja dostałam też  cosik od brata ;)) szkoda, że tylko na 2 dni przyjechał, ale na szczęście za 3 miechy przyjeżdża znowu ;]] Dzisiaj była piękna pogoda, słoneczko, trochę wiaterek wiał, ale to nic, Julka ciepło ubrana była więc od mamy na piechotkę przyszłyśmy do domu. Dzisiaj mi Juleńka wcale nie zasnęła bo za pózno przyszłyśmy do domu i po drzemce, spać nie chciała.. ale to co, bo czy śpi w dzień czy nie to i tak idzie spać od dłuższego czasu o 20 tej - 21 góra ;]]
Święta tuż tuż spędzamy je u mamy M. :)) będzie super :)
a tak to czekam z niecierpliwością na wiosnę, robota na działce czeka i ogólnie mam dość śniegu, już nim rzygam! :/ Ok kochani kończę, idę na tv super komedia będzie lecieć i spać.. ;)

cya.

5 komentarzy:

  1. A co od brata dostałaś :D? Świetny telefon:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam jestem nową czytelniczką, czytam, czytam a przy okazji zapraszam do mnie :):*

    kasiulekkochany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fajny telefon. W ogóle cieplutki, fajny blog :)
    Dołączam do obserwatorów :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do nas w wolnej chwili -
    http://fashonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Telefon pierwsza klasa!!! :)
    Dziękuje za odwiedziny u mnie na blogu ! ;)

    Co używam za ampułki? Są to ampułki firmy Hantesis, seria na porost włosów, kuracja trwa 6 tygodnie i polega na tym,że dwie ampułki się stosuje na tydzień , wcierając oczywiście w skórę głowy i nie spłukujemy ;))

    ps. dodałam Cię do linków :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥