wtorek, 26 marca 2013

Wirus

Julcia jakiegoś wirusa złapała i ostatnio miała gorączkę to dałam jej IBUM bananowy  przez 2 dni, a ostatnio przez parę dni robi rzadką kupkę, prawie woda i dlatego chciałam ją dziś wziąść do pediatry, ale ma urlop więc poszłam do apteki i dała mi  Smectę i osłonkę baby, smectę używałyśmy kiedyś i się sprawdziła, dlatego tym razem też kupiłam.



Smectę już jej dałam i śpi , a wieczorkiem dam tą osłonkę.


Dziś nie wychodzimy na spacer, bo i tak wiatr jest nie za fajna pogoda. Słyszałam od koleżanek że właśnie wirus panuje i padło akurat na Julkę.. ale będzie dobrze, jest radosna, gdyby nie ten brak apetytu i rzadka kupka to by było wszystko ok, ale mam nadzieje, że już będzie lepiej i lepiej :))
Wczoraj Julcia nic prawie nie zjadła, ale na szczęście dużo pije więc nie grozi jej odwodnienie, jest taka kochana, najgorsze jest kiedy dziecko ma zły stan zdrowia :(:(

Do następnego napisania 30.03.

8 komentarzy:

  1. Ja polecam przy takich wirusach orsalit baby uzupełnia elektrolity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda zawsze dzieciaczka jak jest chory. Oby mala szybko do zdrowia wróciła...

    OdpowiedzUsuń
  3. tez w takich sytuacjach ratujemy się smectą :) zdrówka dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oj te choroby pogoda nie pomaga :( jestem w grupie szczesciarzy bo moja jeszcze odpukac nie byla chora ani katarku uffff

    zdrowkaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia dla malenstwa ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥