czwartek, 3 października 2013

Brak czasu

Na blogowanie, Julka mi od kilku dni nie spała i nie miałam jak pisać, poza tym była marudna, a ja byłam nie wyspana bo mi 2 noce wstawała i nie chciała spać..  nie wiem czemu.. ale tak dzieci mają..

Poza tym chodzimy już kilka dni bez pampersa na spacerek i Julka dzisiaj zawołała siku i siadła sama na nocniczek, ach jak się cieszę, odpieluchowanie idzie pełną parą :)
Dzisiaj byłyśmy na krótkim sapcerku, w przyszłym tygodniu kupujemy jakieś cieplejsze buciki na jesień, bo Julcia nie ma i na zime już mamy upatrzone kozaczki krótkie fioletowe cieplutkie ;)
Widać, że Julka już nie chcę spać w dzień, muszę się do tego przyzwyczaić jakoś, chociaż ciężko jest bo mi marudzi jak nie śpi, jeden plus, że zasypia już o 19tej po 19tej. ;) więc mam luz


2 dni temu byłyśmy w bibliotece bo nową otworzyli taką dużą u Nas w mieście więc byłyśmy rach ciach ciach zapisać się, Julka poczekała grzecznie a ja się zapisałam i następnym razem jak będziemy to wypożyczę jakąś dla siebie książkę ;-) mogłam od razu wypożyczyć ale robiła się kolejka a ja i tak nie miałam czasu z dzieckiem czekać, poza tym Julka na końcu mi uciekała między regałami musiałam ją łapać ;p




Julka coś na ostatnim zdjęciu tłumaczyłą do siebie ;p hehe
dobrze, że była grzeczna i że szybko się zapisałam.

P.S. ostatnio przez 4 dni oglądałam same horrory na zalukaj.pl jak M., był na 2 zmianach ;p ;) a Wy lubicie oglądać filmy przed spaniem >?

DOPISANE: Godz. 23:19

Dzisiaj byłyśmy na spacerku z koleżanką  i jej córką.
Po spacerku przyszłyśmy do mnie.
Na koniec foty.




Pozdrawiamy ;*


20 komentarzy:

  1. ja tez sie musze zapisac do tej biblioteki. fajnie ze juz bez pampersa :) nie moge sie doczekac kiedy i u nas to nastapi. ale jeszcze pewnie z rok poczekam.
    a ja nienawidze horrorow, w zyciu sama zadnego nie obejrze, chociaz widzialam kilka filmow ktore mnie smieszyly, a ze to horrory byly dowiadywalam sie dopiero po filmie, bo nie
    ogladalam od poczatku. wole komedie romantyczne na dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biblioteka... Też powinnam się zapisać - choć z drugiej strony powoli kompletuję swoją własną bibliotekę w domu ^-^
    Horrory lubię, tylko potem wyjście do łazienki staje się wyprawą (mąż pod pachę i wszystkie światła pozapalane).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała modnisia z tej Twojej Juleczki :)
    Zapraszam do siebie http://zosiulinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać, albo czytać. W zależności na co mam nastrój.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dalszym odpieluchowywaniu! :)
    Horrory lubię oglądać a najbardziej lubię się po nich bać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio też na bloga mam mniej czasu ; <

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedyś lubiłam i oglądać przed snem i horrory w ogóle. A teraz przed snem najbardziej chce mi się..... spać. :) a i horrorów już nie mogę oglądać bo nie mam na to nerwów. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznota!!!
    tez mam brak z czasem,a raczej z organizacją :((
    pozdr i zapraszam do mnie na nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna macie ta bibliotekę...fajna sprawa z biblioteka u nas nie ma takich cudów:] jaki julcia ma cudny żółciutki płaszczyk:))) u nas drzemek to juz od roku dobrego nie ma, ale za to wieczór jest spokojny...przekichane z nocami..trzymajcie się! brawoo dla odpieluchowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na ogół do spania zapuszczam jakiś film. Teraz zawzięcie oglądam "Skazanego na śmierć". Jakie horrory oglądałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo tych horrorów było, a mój ulubiony to SIEROTA I OMEN ;-))

      Usuń
  11. Piękna ta Twoja córcia;)
    Lubisz horrory?
    Ja ich nie cierpię ;))
    Poza tym już dawno żadnego filmu nie oglądałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Od bloga do bloga i tak też trafiłam do Ciebie :) Jeśli pozwolisz to zostanę. Trochę nadrobiłam postów a na jesienne wieczory pod kocem lubię podczytywać ;) Jeśli chcesz mogę i do nas podać adres bloga. Tylko mam na zaproszenie :)

    Śliczną masz córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aa ;) Bo ja z wersji mobilnej korzystam i nie widać wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam straszna fazę na takie filmy. teraz jakoś się boję...

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥