piątek, 18 października 2013

Dzisiejszy dzień ;]

Był super, od rana jakoś mi szybko czas leciał, Julcia była w miarę grzeczna, byłyśmy na spacerku (zimno) ale czy zimno czy nie to trzeba chodzić. Była u mnie koleżanka przed południem i druga po południu, miło spędziłam czas, ostatni dzień bez M. bo ma 2 zmiany, a jutro wolne!!!!!! Wczoraj z M. robiliśmy pierożki miodzio mhm.. a dzisiaj resztę bo farsz został i On i ja to zgrany duet w gotowaniu ;-) uwielbiam jak coś robimy razem a Julka się grzecznie bawi. ;]] Tęsknie za nim, nie wyobrażam sobie żeby gdzieś wyjechał .. lub żebyśmy nie byli razem, bo wiem, że już będziemy do końca życia razem na zawsze!! ;** "Bo to taka piękna miłość"
No dobrze, że piszę dzisiaj co innego bo zawsze tylko o Juleczce, a dzisiaj tak ogólnie będzie. ;] Julka dzisiaj wstała po 7, i włączyłam jej baje na laptopie żeby sobie oglądała bo ja musiałam ogarnąć, a M. spał do 9 ;))) i zawsze, włanczam Julci baje rano i wieczorem przed spaniem. Dzisiaj Moja maleńka zasnęła jak zwykle po 7 więc mam luz. Czekam teraz na M. oglądnę sobie jakąś komedie romantyczną i zleci do tej 23:30 ;]] Ajjj jak ja uwielbiam jak wszystko się układa!  ;) nie mogę narzekać!
Ok kochaani ja kończę i jutro u Was pokomentuje ;]] teraz mi się marz filmik i leżenie :))
Aha dziękuję Pannie K.. za odwiedziny, uwielbiam jak sobie gadamy, a ja Ci narzekam hehe tak tak Kasiu ;]
Cieszę się, że Cię poznałam przez naszą grupę :)

Na koniec Foty Juleńki jak zwykle dodam z rana Julka w domu i ze spacerku kilka dni temu ;))












Pozdrawiam ;*


9 komentarzy:

  1. Słodzinka z niej :) Ja niestety wiem co to znaczy jak mąż wyjedzie :( nie było go z nami z 8 mies.:( Całe szczęście już to za nami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. julenka piekna!!
    ps nie trzymaj tak laptopa bo moj tak zdechł :P) spalil sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż miło się czyta, że wszystko tak fajnie się układa:)
    oby zawsze już tak było:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, ze Wam sie wspaniale uklada ! Życzę jak najwięcej cudownych chwil!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też uwielbiam gotować z moim małżonem :) To są takie chwile tylko dla nas, zgrywamy się w kuchni jakbyśmy byli jedna osobą - śmieszne, ale tak jest :)
    No i widzę, że pościel już w działaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ogladala przez chwilę Monster high i 13 życzeń hehe . Sliczna jest .Eve Milewska

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥