wtorek, 15 października 2013

Nowa kołderka i pościel

Dla Julci cieplejszą kołderkę dostaliśmy od braciszka i pościel z Ikei, wszystko tam kupił, akurat taka pościel mi się strasznie podobała ;-)
Ostatnio udało mi się sprzedać na tablica.pl   wcześniejszą kołderkę z pościelą i materac  ;-) więc pieniążki wleciały :) bo tak to leżało i się kurzyło.

Robi się coraz zimniej, niedługo listopad.. mamy już wszystko dla Julci na zime, tylko jeszcze buciki zimowe i rajstopki musimy kupić.
Co tam u mnie? Monotonność nie doczekam się przyszłego roku ;]]
Poza tym wczoraj z nudów zrobiłam przemeblowanie z Juleńki pokoju :) jakoś inaczej i przestronniej, jak zrobię foty to dodam kiedyś ;p a na koniec zdjęcia pościeli . ;]




Tu macie link do pościeli KLIK;]
Poduszki jeszcze takiej nie mamy ,dlatego zrobiłam od razu fote samej poszewki na poduszkę.

Ok ide nadrabiać u Was zaległości ;)

Pozdrawiam;*

15 komentarzy:

  1. mi się ogromnie podoba Julii łóżko ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ta pościel ;))) dodaj zdjęcia Julci ja już też kupiłam wszystko swojej córci na zimę pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pościel super mnie się też podoba ale jeszcze jest fajna z tymi dinozaurami z Ikei. Ikea ma dobrej jakości pościele nie spierają się szybko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pościel rzeczywiście jest bardzo ładna i nad wyraz dziewczęca, a przede wszystkim - rewelacyjna jakość! Wiem bo moja Ola ma identyczną i był to bardzo udany zakup ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Buba też na płask śpi. Nie widzę w niej ochoty do spania na podusi i wcale mi nie jest smutno z tego powodu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta pościel - taka dziewczęca i słodka :)
    My dla Alka mamy dinozaurową z Allegro ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ta pościel od pewnego czasu :) Tylko jakoś do ikei nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne serduszka. typowo dziewczęce łóżeczko. podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z różem jestem na bakier, ale mam synka, więc problem z głowy:) za to Wasza pościel mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mamy już od jakiegoś czasu tę pościel. Świetna jakość i bardzo ładniutka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Córka wybrała sobie pościel w zwierzątka. Serduszka to nie jej klimat :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥