sobota, 3 sierpnia 2013

Sklep sh./ foty.

Córeczka śpi więc mogę coś skrobnąć ;-) dzisiaj mam pechowy dzień, ale mam nadzieje, że szybko minie. Byłam wczoraj na hali kupiłam Julci piżamkę za 5zł w dobrym stanie na 3+ ale na jesień już będzie w niej spać :) świnka peppa (córa ją uwielbia ) :)





Dzisiaj byłyśmy w Sh i kupiłyśmy spodnie do spania z hello kitty za 1zł ,dla mnie bluzka 3/4 i ślicznego misia wszystko po 1zł :))





Uwielbiam chodzić do sh ale oczywiście dzisiaj był otwarty o 9 a my dopiero o 10 przyszłyśmy to tak już nic nie było. Ostatnio czarne rurki znalazłam i bluzki na ramiączka, staram się tylko sobie kupować w takich sklepach, bo Julcia ma za dużo ciuszków, ale te spodnie i tą piżamkę musiałam kupić ;-)
A wy kochani chodzicie do sh? lubicie tam kupować? czasem można na firmowe fajne ciuchy trafić, to nie jest wstyd ;]] 

Juleczka dzisiaj rano jak szłyśmy do koleżanki to zrobiłam jej nie kucyka lecz koka, zobaczcie jak fajnie w nim wyglądała, pasuje jej, teraz koki modne to i Julka będzie koczka nosić ;]]



na razie zapuszczamy włoski, nie ścinamy ;-}}
Dzisiaj znów robię sobie seans filmowy jakąś komedie przydało by się znów oglądnąć :P 
Przepraszam za jakość zdjęć, ale zdjęcia były robione telefonem niestety.. :/

Pozdrawiam;*

5 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy:) Oj dziewczynkę to można stroić że hej

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasna sprawa! Ja sie ostatnio przekonalam, ze lepiej kupic uzywana ale markowa bluzke w sh niz nowa gdzies na rynku za te sama cene.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sh ;) Ostatnio dorwałam dwie nowiutkie bluzki z metkami, jedna z atmosphere a druga river island, każda wyszła po 6zł :))) Córcia jak miała się urodzić to praktycznie wszystkie ciuchy miałam dla niej z sh. Większość albo nowiutkie albo takie,że ani śladu używania nie było. Tak wtedy szalałam - nawet większe kupowałam - że praktycznie przez 2 lata tylko nieznacznie coś dokupowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chodze do sh, uwielbiam te sklepy, u mnie jest sklep gdzie wszytko jest po 2 zl., znajoma kupila sweter z metka h&m za 2 zl :) nowy!!! ja natomiast bluze rozpinana za 2 zł :)

    twoja Lalusia ma piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T. Mogę prosić o Twój adres bloga jak masz? też bym chciała Cię odwiedzić na blogu :)
      Pozdrawiam

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥