piątek, 27 września 2013

15 faktów o mnie.

Żebyście mnie lepiej poznali postanowiłam napisać 15 faktów o mnie :))

1. Szybko się nudzę.
2.Jestem romantyczką i to do przesady ;p
3.Lubię zmiany (za często).
4. Uwielbiam tatuaże mam jeden na nodze ;]
5. Kocham hiszpański akcent i język hiszpański.
6. Jak się czegoś szybko nie nauczę to daję sobie spokój :/
7.Mam bardzo dobrą słabość wzrokową.
8. Spię z telefonem koło głowy, muszę zawsze sprawdzać o której kładę się spać i o której wstaje ( to przyzwyczajenie )
9. Mam manie na punkcie swojej wagi ;p
10. Uwielbiam oglądać co wieczórki filmy na dvd komedie i horrory.
11. Boję się panicznie pająków od razu piszczę jak zobaczę w domu
12.Nie lubię i nidy nie lubiałam chodzić w szpilkach.
13. W życiu przeczytałam ze 3-4 książki ;)
14. Lubię mieć zaplanowany dzień.
15. Jestem uzależniona od słodyczy i pepsi ( ostatnio zmieniam ten nawyk) !

To tyle myślę, że Was nie zanudziłam..
Nominuję Osoby z moich linek do zabawy ;p
Linki mam w zakładce "odwiedzam"

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. W życiu przeczytałam ze 3-4 książki ;) - jeśli to prawda, to mnie przerażasz :)
    Ja tyle czytam tygodniowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam kiedy czytać ale mam zamiar to jakoś zmienić bo lubię czytać ;-)

      Usuń
  2. Wiele rzeczy nam się pokrywa :) Z kilkoma wyjątkami, ale co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2, 3, 12 to jak o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, część punktów się pokrywa ze mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Nieeee... ja jestem w linkach... ;) Nie lubię pisać o sobie no ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak miło, od razu lepiej jak bliżej kogoś można poznać;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym była facetem, tobym powiedziała "kompletnie do siebie nie pasujemy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rety rety, tu mam piać czy u siebie? ;D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥