czwartek, 12 września 2013

Podcięte włosy / nowe ciuszki/ kołderka.

Julia wczoraj miała podcięte włoski pierwszy raz :))
Na dole zamieszczam foty z dzisiejszego dnia.






Ostatnio dostaliśmy od wujka takie ciuszki ;-)
+ dla mnie żakiet ;]




Ciuszki nam się bardzo podo podobają z resztą jak zwykle ;))
Teraz mamy w planach jakąś kołderkę z poduszką dostać, bo niedługo będą zimne noce a  my mamy tylko za małą kołderkę i same kocyki letnie ;p  coś takiego brat nam kupi za granicą:






TAK OGÓLNIE TO CHODZI MI O MOTYW SOWY, KWIATÓW LUB JAKIŚ ZWIERZĄTEK ;)) NAJBARDZIEJ PODOBAJĄ MI SIĘ KOŁDERKI I NARZUTY ZROBIONE Z RÓŻNYCH KWADRACIKÓW. A Wam które się podoba?

Julcia przez 2 dni nie spała wcale w dzień, ale myślę, że wszystko wróciło do normy, bo dzisiaj zasneła ;-) Muszę zaraz póki śpi wyprać wózek i coś posprzątać.
Pozdrwiam.

15 komentarzy:

  1. Ale elegantka:) Śliczna córcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć takiego wujka :) Ja lubię sówki. Ale w sumie to wszystkie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te z motywem sowy tez się podobają :)
    Julcia urocza jak zwykle :8

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju jaka słodziutka Ona jest ,przecudownie wygląda z podciętymi włoskami :))
    bluzeczka ze strusiem jest świetna,sama bym taką chciała (chociaż mam 26 lat :))
    pozdr i zapraszam do mnie na nowy Post !

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mi się podoba najbardziej ostatnia ;)) śliczne ciuchy dostała mała i taka śliczna jest ta twoja mała ładnie ma włoski ścięte nie bała się ścinać ?;) pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje bardzo i pozdrawiam Ciebie i Malutką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. Ja ostatnio kupiłam pościel ze zwierzątkami leśnymi, córka wszędzie chodzi z kołderką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna dziewusia :* A motyw sówek uwielbiam ! różnokolorowe i zabawne no coś pięknego :)

    zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznotka z Twojej Julki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodzinka! :*

    a sówki i My uwielbiamy <3

    buziaki! xxx
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. slicznotka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne zdjęcia i mała modnisia ci rośnie ;-) Eve Milewska

    OdpowiedzUsuń
  13. urocze kołderki :)
    dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥