sobota, 28 września 2013

Odpieluchowanie:)

3 dni by wczoraj minęło, jak nie używamy pampersów wcale i w dzień i w nocy, ale moja mama jak została z Julką zapomniała ją wysadzić po drzemce na nocnik i do spania dała jej pampersa :/ a Julcia śpi bez i co ? wkurzyłam się! bo zapomniała.. a mówiłam jej,no ale trudno.
Dzisiaj też jak została z mamą to mówiłam że też niech ją wysadza po drzemce np na wc bo Julka dzisiaj 2x zrobiła do kibelka :) Ale co tam mojej mamie nawidoczniej się nie chciało :/ Jak dzisiaj jechałam od mamy do domu z Julcią to miała pampersa bo na razie na wychodne jej zakładam, i pampersa miała suchego ale przy zdejmowaniu sikała a ja ją szybko na nocniczek i zrobiła :)
Wczoraj np. przy mnie i prz Em zawołała SISI i ja ją na nocnik i zrobiła ;)) ach już bliżej niż dalej, teraz to wczoraj 1 pampers + dzisiaj prawie 2 użuyłyśmy więc jest ok, ze mną jak zostaje to ja jej nie wkładam pampersa tylko robi na nocnik, ale z mamą no cóż.. 
Ale będzie dobrze ;) muszę tylko kupić podkład na łóżeczko :)) i będzie w nocy bez pampersa spać bo już 3 dzień z suchym wstaje :0
Jest bliżej jak dalej do odpieluchowania :))
Wiecie jaka byłam dumna jak Julcia u mojej mamy zrobiła siku na bilelek 2 razy ;-))) byłam szczęśliwa i nie chcę tego zepsuć, nikt nie będzie wkładał jej pampersów bo tak wygodnie, bo zapomniałam, jak odpieluchowuje to już raz a porządnie, dopóki Julcia jest chętna!
Nie wiem tylko czy mam wychodzić bez pampersa z Julką na pole czy wkładać? bo zimno.. bo może  być wpadka? co prawda robi zawsze siku na nocnik przed spacerem i wraca z suchym ale wczoraj zdarzyła się wpadka KUPKA! dobrze, że byłam koło bloku bo szybko przyszłam i ją przebrałam, myślałam, że nie zrobi kupy bo już wcześniej zrobiła a tu taki pech.. Większość mi mówi znajomych bym jej wkłądała bo zimno, bo sie przeziębi jak się zsika, a niektóży że nie wkładać, ponieważ dziecku się będzie mylić i nie będzie wołać jak będzie miała pampka i nie wiem co robić, po wczorajszym incydencie jej zakładam, ale zobaczymy jak to będzie.. nie będę jej pospieszać, bo jeszcze się zniechęci. A jak tam u Was było z odpieluchowaniem na jesień lub zimę ??
Komentarze na ten temat mile widziane!

To nasz nocniczek :) jesteśmy z niego bardzo zadowoleni, polecam!



Pozdrawiam.




10 komentarzy:

  1. U nas dopiero to przed nami. Cały czas chodzi w pieluszkach jeszcze, nic nie mówi, więc nie zawoła siku, także u nas nie będzie łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. My zaczęliśmy jakoś na lato. Synek miał wtedy niecałe 2,5 roku. I od pierwszego dnia zaczął wołać na nocnik. Ale na noc nadal ma pieluchę. Teraz mieszkamy tymczasowo u mojej mamy ale niedługo sie przeprowadzamy i wtedy przestane zakładać pampersa na noc. Mam podkłady i włożę je pod prześcieradło w razie czego. :)
    PS. odpowiedziałam na nominację.

    OdpowiedzUsuń
  3. mamy ten sam nocnik, ten sam kolor hihi ;)) i jest super ;D taka sama nakladke ale rozowa, i podest ale bialy ;p;p z tej samej serii ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Oby tak dalej!
    My mieliśmy podobny z NUKa i jednak to wylewanie (i oblewanie wszystkego naokoło) to był kosmos!
    Wkurzyłam się i kupiłam w IKEI taki z wyjmowanym środkiem - bajka!: http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60193128/
    Teraz jest u babci a my mamy jednak grający FP, co robi jednocześnie za podnóżek do mycia rączek i deskę do toalety, jak panna sobie zażyczy na sedes wskoczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super gratuluję, ja zakałam małej na noc jeszcze bo sika w nocy widzę, więc u nas nie nie obejdzie ale w dzień luzik bo sika do nocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Oby i mama zrozumiała, ze odpieluchowywanie to sama radość :)
    U nas jeszcze nie próbujemy - tzn próujkemy czasem w domu, ale Zosia zwiewa z nocnika, sama nie woła... Na wiosnę podejmę intensywne próby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i dalszej wytrwałości życzę! :)
    My też korzystamy z takiego samego nocniczka, tyle że z niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) My polegliśmy i małą w dzień bez pieluchy ale w nocy nadal. Nocniczek mamy taki sam ale niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i dalszych sukcesów. To chyba wlaśnie jedyny minus odpieluszkowywania na jesień/zimę. Ale wierzę, że dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Mama uparta:/ ale ja nawet jak zakładałam pampersa to synek wołał siusiu, ze chce do toalety i w pieluche nie zrobił. brawoo!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥