środa, 25 września 2013

Dzisiejszy spacerek.

Dzisiaj byłam na krótkim spacerku z Julką i mamą. Julcia coś ma katarek znów i boję się że przeziębienie wróciło.. :/ oby to tylko katar przejściowy ;<  bo nie mam zamiaru siedzieć w domu już dość się nasiedziałyśmy, poza tym dzisiaj tak pięknie, tylko trochę wiaterek ale może być, dobrze, że nie pada. Teraz moja malutka sobie śpi :) wczoraj byliśmy całą rodzinką na spacerku w lesie, było fajnie ale Julka coś marudziła i nie chciała na początku iść wcale.. ale weszliśmy na górkę w lesie i podziwialiśmy widok. Grzybów brak akurat tam gdzie spacerowaliśmy.  Uwielbiam grzybki marynowane i dlatego w  tym roku będziemy robić tak jak w zeszłym :) mniam!

 zdjęcie2162

zdjęcie2163

zdjęcie2167

zdjęcie2170

zdjęcie2171

zdjęcie2172

zdjęcie2174

zdjęcie2175

zdjęcie2176

P.S. KLIK

Dopisane: Godz.19:41
Wczoraj 1 pampers zużyty .
Dzisiaj 0 :)))))))

Pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. U nas niestety u starszaka katar wrócił. Młodszy już męczy się trzy tygodnie z gilami. Nie mam na te choroby siły :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale teraz o choróbsko nie jest trudno :/ - a pomyśleć,że niedawno było tak cieplutko..

    Dla Julci życzę zdrówka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważajcie na siebie, teraz najłatwiej się przeziębić! Zdrówka dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała radosna, jesienna strojnisia :D Ślicznie!
    A co do grzybków, to wieki nie jadłam... Najpierw ciąża z Zosią, potem karmienie, a teraz niemal od razu druga ciąża. Nie wiem, kiedy dane mi będzie spróbować grzybków, w sumie lubię tylko takie marynowane właśnie :) No i w zupie grzybowej - ach! A na te święta pewnie nie zjem, buuu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzybki są pyszne. Ale w tym roku nie pojem, bo karmię

    OdpowiedzUsuń
  6. Malutka Twoja jest cudna ;-) Moja przezywa okres buntu bo nie slucha sie itd i kusze to utemperowac teraz bo po tem będzie gorzej ;-/ Buziaki . Eve Milewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Spacery jesienią mają swój urok!
    Śliczna córeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku, gdzie znalazłas takie pielne kwiaty? u nas juz liście leżą na ziemi....a młoda, piękna mala modelka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim osiedlu rosną koło bloku posadzili i rosną ;p

      Usuń
  9. Dawno już nie widziałam tak uroczego zdjęcia, jak Twoja córeczka wśród różowych kwiatków! PRZEPIĘKNE! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. TERAZ NIESTETY ale taka pogoda, sama mnie coś łapie. PIEKNISIA z córci...

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka ślicznota,gratulacje z pampersami :)! a jaką ma piękną kamizelkę :) cudna :)!
    pozdr i zapraszam do mojego rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba korzystać z ładnej pogody bo coraz mniej jej będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas katarzasty nadal się utrzymuje, ale dzielnie z nim walczymy. Oby ten wasz to był tylko taki glutek malutek, co to postraszy i zaraz przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥