piątek, 22 kwietnia 2011

33 dni do porodu.

M. ma dziś i jutro 2 zmianę :( ledwo przyjechał a już do pracy musiał iść, tak mi Go szkoda :(( szkoda,że  ja nie mogę iść do pracy. Więc siedzę sama, był dziś spacerek z M. ;** :) Króciutki ale był, posiedzieliśmy w słoneczku na ławeczce sobie i pooddychali świeżym leśnym powietrzem, uwielbiam takie spacerki.
Wiecie co jeszcze nie zdążyłam się nacieszyć moim M ;p;p ';* Kocham Cię bardzo ;*
W niedziele też idzie do pracy Miś ale na 1 zmianę, więc już lepiej trochę, dobrze,że w maju bierze urlop, bo będziemy we 3 w końcu i będzie super, będę Go miała na dłużej, z resztą już pózniej jak pójdzie do pracy to nie będę się tak nudzić, bo będzie ze mną Julia ;** Dobrze,że u mnie w szpitalu wszystko mają dla dziecka tylko muszę wziąść pampersy i chusteczki nawilżające, a M. doniesie ubranko wyjściowe dla Małej jak już będziemy wychodzić, a rzeczy dla siebie biorę, na początku maja zaczynam pakować torbę, mam nadzieję,że urodzę wcześniej niż po terminie.Nie boję się już porodu, wiem,że to będzie najszczęśliwszy dzień w moim życiu, ból na pewno będzie, ale wiele już kobiet przez to przeszło, więc i ja dam radę. Dziś trochę ogarnęłam i posortowałam w szafce rzeczy, mam dużo energii i cieszy mnie to, często robię sobie przerwę na leżenie, bo to już nie przelewki  i nie przemęczam się tak. ;p Jak już zacznie się maj to zleci szybko . ;** Tęsknie za M.ale mam zajęcie więc szybko czas mi dzisiaj leci  ;** a tu fotka z dzisiejszego spacerku.


ale się zgarbiłam na tym zdjęciu ;p 

Dopisane: 23.04.2011
Dziś mija 47 miesiąc odkąd jesteśmy razem. Kolejny piękny miesiąc za Nami Kochanie ;**

Dziękuję Ci za to,że mnie Kochasz i za to, że ze wszystkich dziewczyn wybrałeś właśnie mnie!
Kocham Cię nad życie i zawsze będę Cię Kochać Kochanie Moje ;**

****
Byliśmy dziś o 12 w kościele święcić, to nasze ostatnie Święta we dwoje :)
Nasza Julcia za rok będzie mieć prawie roczek ;p;p
Jestem szczęśliwa ;* Jutro jedziemy nad wodę na rybki ^^ M. uwielbia rybki, a ja lubię być z Nim jak łowi ;p
Już niedługo wypróbuję wędkę którą Mu kupiłam na urodzinki ^^ :) na pewno będzie fajnie;)
We wtorek idę zanieść mocz, i po wyniki.


 A tu fotka z dzisiaj, na balkonie mi M. zrobił po przyjściu z kościoła i inne z dzisiaj ;p




Wesołych Świąt ;**
Pozdrawiam ;*

21 komentarzy:

  1. Ale masz śliczniutki ten brzuszek :) Aż się napatrzeć nie mogę :) Ciąża Ci służy bardzo :)
    Wesołych i spokojnych świąt dla Was ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi ja w pierwszej ciąży pojechałam do Międzywodzia na cały dzień w 39 tygodniu ;p To było szaleństwo ;p Ale oczywiście nie urodziłam ;p Wesołych Świąt dla Was :-) I mokrego dyngusa ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz..noo ponoć dziewczynki lubią się rodzić po terminie także zobaczymy:) Fajnie,że już się nie boisz porodu..wiadomo ból musi być, byle by żadnych komplikacji i obok był ktoś z personelu co jest pozytywnie nastawiony a wszystko będzie piękne.:) Najważniejsze jak już mała będzie blisko.Ja biore ze sobą ciuszki dla małej tzn. 4 kaftaniki bo strasznie wyglądają w naszym szpitalu maluszki w porozciąganych ubrankach zrobionych z pieluch.Ja też już nie umię się doczekać terminu porodu bo jak mojego nie ma albo śpi po nocce to mi się nudzi a przy dziecku zawsze czas leci szybko..moze i za szybko ale pewnie nie raz nie będzie nam to przeszkadzać. Również życzę Wesołych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak prawidziwa Mamusia ;)
    Spaceruj dużo by Malutka umiała się ułożyć w kanale rodnym..gdyż wtedy naciska na macicę i poród może odbyć się prędzej niż w terminie a widzę,że Ty byś chciała ale ważne byś była po 37 tyg.ciąży,gdyż wtedy ciąża uważana jest na donoszoną.A najważniejsze by Julicia była calutka zdrowiutka i ładniutka po Rodzicach ;* a czasem czekanie popłaca!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcieć to se można:D Dziecko robi co chce juz w brzuchu:D takze urodzi sie kiedy bedzie mialo ochote. Ale zleci, czekanie wkurza ale zleci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz ;)
    Wesołych świąt :**
    Magia-miłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo korzystnie wyglądasz :-)

    Co dorzeczy które szpital zapewnia, ja bym radziła wziąć pomimo wszystko własne ciuszki dla dziecka bo te szpitalne to jednak takie "szmatki"
    A co własne to własne ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak,tak bo w 38 tc Dzidzia jest już w pełni rozwinięta i może się rodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz to już zleci chociaż podobno ostatni miesiąc się ciągnie. Nam narazie leci w tempie błyskawicznym, ale to pewnie przez to, że mam ciągle zajęcia i się nie nudzę :-)

    Ty ślicznie wyglądasz. Zróbcie sobie z M. małą sesje z brzuszkiem na pamiątkę :-)

    Też o 12 byliśmy święcić koszyczek :-) Też po raz ostatni we dwoje, chociaż już teraz byliśmy we troje, ale jednak Bąbel siedzi w brzuchu, a nie był na naszych rękach, ale za rok napewno go weźmiemy ;-)

    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomaleńku przez podwórze Idą dzieci kurze. W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki... Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę ciąża Ci służy :)
    Wesołych jeszcze raz :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia Agatko naprawdę ;* :)

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedną taką słabą kawkę z mlekiem to od czasu do czasu wolno :-) Byle nie przesadzać :-) Ja w obu ciążach codziennie rano piłam taką lurkę :-) Fajny masz ten brzuszek :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to szacun kobieto :-) Kawa to jest moje jedyne uzależnienie, ale takie nie do zwalczenia. Bez przynajmniej jednej kawy rano nie potrafię zacząć dnia ;p Kręcę się w kółko bo natychmiast zapominam co chciałam właśnie zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz ;) ciąża Ci służy ;) Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze "chwila" i Nasze życie obróci sie o 180stopni :D Wesołych Świąt

    p.s.
    ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz:) dziewczynki lubią po terminie się urodzić, moja 4 dni po terminie się urodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. różne kobiety w ciąży widziałam, ale Ty po prostu kwitniesz:) promieniejesz szczęściem Kochana:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój Tomek też ma teraz na drugą zmianę i nudzę się, ale co zrobić... jakby się bliżej mieszkało to razem mogłybyśmy się ponudzić.
    Wyglądasz ślicznie :)
    Wesołych Świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznie kochana wygladasz..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥