środa, 6 kwietnia 2011

33 tydzień ;):*

Na chwilę przyjechałam do domu, po parę rzeczy, jeszcze 49 dni do narodzin :)):**
U mamy jakoś czas mi leci, M. dzwoni jak ma chwilę ;)) tęsknimy bardzo, ale jeszcze do piątku 2 dni i znów będę Go miała na chwilę i pojedzie, ale zleci ;* dziś 33 tydzień ciąży się zaczął,  jeszcze 7 tc ;]] 
Niedługo idę po skierowanie na badania, a jutro wizyta u gin. 
Odezwę się w tym tygodniu jeszcze, a tymczasem mykam po skierowanie i do mamy.

Kocham Cię Misiuniu mój i tęsknimy z Julcią za Tobą ;**
PozdrawiaMY ;*

10 komentarzy:

  1. No mówiłam, że Ci zleci zanim się obejrzysz :)
    Daj znać jak tam u lekarza było :)

    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. masz julie przy sobie daj temu chlopu odpocząć od siebie a nie....:):):):)
    jej ja nadal w domu siedze i jednak nie bylam w szpitalu siostra mi mówila zebym czekala na bolesne bóle,i sie nie doczekalam,mała mnie straszy ale co do czego to nie chce wyjsć,jak będe rodzic to napisze,paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze tylko 49 dni, kiedy to zleciało :) Ja wg USG mam za 98 dni, a wg OM za 104, ogólnie ok stówki jeszcze ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzisz, jak ten czas szybko leci... Nim się obejrzycie, Ukochany będzie już z Wami w domku... ;)
    Tak więc czekam na same dobre wieści od lekarza. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu jestem:) Powodzenia u lekarza, szybko leci czas ciąży a później wspomnienia jak to sie brzuszek mialo wiekszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana rozpoczelas juz 34tc :) zleci szybciutko i bedziemy mialy swoje corcie w ramionach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oby ci ten czas tak szybko zleciał jak mnie :) Czekam na wieści jak po wizycie u gin.

    Jak dodałaś z boku to odliczanie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia-miłości.blog4u.pl7 kwietnia 2011 18:30

    Kochana to już 33 tc już niedługo do narodzin twojego maleństwa a jak szybko minął czas odkąd się dowiedziałaś że będziesz mamą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jutro przytulisz swojego M :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzisz kochana jak ten czas leci? zanim się nie obejrzysz a M będzie w domu :) o i jeszcze tylko 47 dni :) a mi zostało 20 dni do wizyty :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥