piątek, 8 kwietnia 2011

Dziś zobaczę Mojego Skarba :*

I po wizycie ;p z moczem już lepiej, przepisał mi Monural  i jeszcze Tardyferon.
Jedno na poprawienie moczu, a drugie to żelazo.
Poza tym dostałam

Posłuchałam serduszka Julci i wszystko ok, a poza tym mała nadal jest główką w dół czyli gotowa, to dobrze :)   z szyjką moją bez zmian, a następną wizytę mam 20 kwietnia, czyli za 12 dni,
bo teraz coraz częściej będą wizyty, bo już końcówka ciąży ;)
Ogólnie ważę 63,9 kg  - GRUUUUUBAS !
Nie mogę uwierzyć,że jeszcze miesiąc i 17 dni do porodu.
Wczoraj porozmawiałam trochę z położną i idę na szkołę rodzenia we wtorek,
bo będą po porodówce oprowadzać, :) a tak to by mnie nie wpuścili samej,
tylko grupowo ze szkoły rodzenia można wejść.
3 spotkania, bo mnie 1 ominęło, a poza tym to czegoś się dowiem i będę mieć porodówkę zaliczoną ;)
chcę widzieć gdzie będę rodzić itd itp.
Czekam na wiadomość od M. kiedy wyjedzie i będę czekać na Niego,
mam nadzieje,że dziś wcześnie skończy kurs niż o 18, bo tak to by był około 23.
Ale w niedziele znów jedziesz :( ale ciesze się tym,że będę Cię miała chociaż na chwilkę ;);*
Już się nie mogę doczekać Misiaczka mojego ;** 
Kocham Cię Skarbie i czekamy z Julcią na Ciebie ;)
Julusia urosła troszkę ;p  dziś robiłam zdjęcia brzuszka
Dziwne te fotki, bo jedna różni się od drugiej, dziwnie robię te zdjęcia ;p



Pozdrawiam;*

19 komentarzy:

  1. Dobrze, że wyniki lepsze ;-) Ja ostatnio też dostałam reklamówkę z gazetami dla rodziców i książkę od poczęcia do narodzin + pampersy newborn :)
    Czas szybko zleciał i już dzisiaj będziesz miała M. przy sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz ten brzuszek :-) Cieszę się że wyniki lepsze :-) No i zobaczysz się z ukochanym! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze, ze wyniki już lepsze :)
    Cieszę się :)
    Miłego wieczoru z Ukochanym :*
    Brzuszek masz po prostu Bossssski :)) :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze wyniki lepsze;) Blizej niz dalej;) Kochana jak zrobilas te zakladaki u gory bloga? Moglabys mi podpowiedziec??Na poczte jak mozesz jagoda2705@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo, że wszystko jest w porządku i malutka zdrowo rośnie... :) No mam nadzieję, że już nie wywinie psikusa i nie obróci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki tam grubas, ja ważyłam 75 kg:)
    końcówka szybko zleci, dobrze że mała jest już obrócona, bo moja się nie obróciła:( leniuszek hehe
    a co do jazdy, jak mnie mój M. uczyła to też prawie w krzaki wjechałam, zdążył wykręcić:P a teraz nie jest najgorzej, jakoś tam jade:p już zdążyłąm prawie wymusić pierszeństwo i jechać bez migacza:D pirat drogowy będę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. już niedługo i Julcia bedzie z wami pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to super że mała rośnie i że wszystko u niej w porządku :) a to nie za późno na szkołę rodzenia?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie rośnie Julcia :)
    Też te żelazo brałam..
    Miesiąc to nie wiele czasu - ciekawe czy wyjdzie o czasie czy też sobie przedłuży ;*

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  10. Książeczka na pewno się przyda ;D
    Cieszę się, że wszystko w porządku.;)
    Jaki grubas?! Moje koleżanki ważą tyle samo bez ciąży ;D! nie masz się czym przejmować, fantastyczna waga!!
    pieknz bryusyek ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. No spokojnie, jesteś szczuplutka to pewnie po ciąży wrócisz do wagi.:)
    Ciekawi mnie, chcecie mieć wiecej dzieci?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o początku weekendu własnie u mnie w NOWEJ NOTCE;]
    aa Twój?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pytałam Wojtka o zgodę, generalnie jestem wolnym człowiekiem i nie lubię ograniczeń. Mam ochotę na koncert to idę. Szczególnie, że jadę połowicznie formalnie, bo będę robić z tego artykuł o zespole i relację właśnie na stronę Cooltury.:)
    Ufać ufa mi podobno bezgranicznie, ale wie, że nic nie czułam do Artura przez ostatnie 4 lata jak mnie kocha, to teraz tym bardziej nie poczuję. Po prostu go lubie.;) Nie można zaniedbywać znajomych, czy przyjaciół, tak myslę.

    Universe to słuchali zawsze moi rodzice i zawsze jak jechaliśmy na wakacje to leciało w aucie, razem śpiewaliśmy, mają piękne piosenki o pięknych słowach, cenię sobie. Jeszcze nie słyszałam ich w nowym składzie, jeśli mam być szczera, więc znów zobaczę coś nowego.

    Czemu przestałaś?:)
    Już wchodzę na stronkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. aha, ja chodzę na darmowe.;D
    tzn. niby tam symolicznie 5 zł na miesiac, ale to bezcen.
    opowiem:)

    racja, tak jak Dżem bez Ryśka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przeszkadzam, cieszcie się sobą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj rośniecie obie:) Ale to dobrze,że Julcia zdrowa a Ty tylko nie martw się wagą..zobaczysz w mig zrzucisz to:) Ja wizytę u lekarza mam dopiero po świętach. Masakra jak ten czas nam leci..ja narazie spokojna bo wiem,że poród czeka najpierw Ciebie ale jak Ty będziesz mieć już Julie przy sobie to ja będę się stresować:) Ahh Twój pewnie jest już z Tobą także miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że sobie w trójkę miło spędzacie weekendzik :-)) :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥