poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Odliczamy .. 30..

Jeszcze tylko miesiąc do porodu ;** już teraz będzie lecieć szybciej od maja, bo ten kwiecień nie wiem dlaczego, ale mi się dłuży. ;p Mój M. miała wczoraj mieć 1 zmianę, ale miał drugą i wiecie co ? M. po 1,5 godziny przyjechał, nie wiem czy Go wypuścili czy sam poszedł, ale tak się ucieszyłam, bo samej już 3 dzień siedzieć mi się nie chciało, i poza tym burza  miała być i była, ale M. już był ;] Ja się boję burzy od dziecka ;'p Kocham Cię Skarbeńku ;**
Oglądnęliśmy film na kompie "Cziłała z Beverly Hills" i się uśmialiśmy z tego filmu był super.
Był w tv parę dni temu, ale sobie o nim zapomniałam i nie oglądałam. I film "wpadka" ściągnęłam żeby z M. oglądnąć ;p super jest ten film, widać poród itd.. fajnie się go w ciąży ogląda, oglądałam go niedawno w tv, jak M. był na tym wyjezdzie, a teraz chcę żebyśmy razem oglądnęli ;D a poza tym jakoś szybko wczoraj zleciał dzień, dosłownie na niczym, cały czas lało, dziś też pogoda nie jest za piękna,ale już pomału słonko wychodzi, więc może z M. sie wybierzemy pózniej na jakiś spacerek.. Dobrze,że dziś spędzimy też dzień we dwoje ;):*  Jutro dzwonie do gin umówić się na wizytę, ale coś mówił że 5 maja będę musiała przyjść, i to może ostatnia lub przed ostatnia wizyta. :)) fajnie. ;))
Słucham fajnej piosenki Matt Pokora - Oblivion   uwielbiam jego piosenki ^^ ;p
Święta jakoś lecą, szkoda,że tak szybko, jutro trzeba wracać do codzienności, ostatni dzień jutro do Szkoły rodzenia i koniec. ;)) Mnie nikt nie oblał i nie obleje, oj nie dała bym się teraz jak jestem w ciąży tym bardziej.
Kończę,udanego poniedziałku mokrego życzę ;**


35tc3d



Pozdrawiamy.

20 komentarzy:

  1. No to życzę, by ten dzień był udany :))
    Pozdrawiam i ściskam :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe my też w tv oglądaliśmy "wpadkę" :p Świetny. Nawet dziś mojemu chłopu wypomniałam że żadnego poradnika nie przeczytał, jest ignorantem i nie ma o niczym pojęcia ;p Widzę że za 20 dni masz urodziny :-) A za 30 termin ;p Tak się składa że ja mojego pierwszego syna urodziłam równo 10 dni po moich urodzinach ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, nie ma się czego bać :-) Nie jest tak strasznie :-) Ok boli, ale emocje takie... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak czytam notki to myśle : "kurcze ale ten czas leci zaniedługo Ty będziesz Mamą" a samej mi się dłużyło ;p a teraz już jestem z moim
    3 tyg.szczęściem;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już chciałabym, żeby tylko miesiąc został, bo nie mogę się już doczekać :> napewno szybko Ci minie. Jaki brzusio już duuuuży, Julcia rośnie jak na drożdżach :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Ściełam przed porodem bo miałm niezłe kołtuny chyba ta ciąża tak na to wpłynęła..

    Malutkiej nie budze na karmienie.Dziecko samo się budzi kiedy chce jeść lub zrobi w pampersa..Moja Milenka przeważnie 2 razy w nocy ;) i najpierw przebieram(sprawdzam czy ma mokoro) następnie karmie - nie na odwrót by Dziecko nie ulewało po zjedzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni miesiąc minie już na pewno szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to już ostatnie chwile z brzuszkiem :) oj kochana zleci szybko ... a ja mam wizytę już jutro na 18,00 :) i już nie mogę się doczekać co mi powie :) całuję

    OdpowiedzUsuń
  9. No to kochana już finiszujesz :) już nie mogę się doczekać kiedy wejdę na Twojego bloga i zobaczę śliczne zdjęcie z informacją że Malutka jest już na świecie :)
    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. a żebyś wiedziała, że dłużył mi się i to strasznie ;p myślałam, że już nigdy nie urodzę ale w końcu się doczekałam :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie chodziłam do szkoły rodzenia i też dałam rade :) Nie masz co się bać wiadomo, że boli i to bardzo ale tyle kobiet dało radę, że Ty też dasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój mąż też ostatnio ma dla mnie dużo czasu z czego bardzo się cieszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak tam wczoraj w szkole rodzenia było?
    coraz blizej spotkania z Julcią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten olej to na przyśpieszenie skurczów macicy...
    Jest to środek przeczyszczający, który po wypróżnieniu będzie powodował skurcze... jak to będzie to się już wkrótce okaże! Na razie mnie oczyszcza jeszcze...

    Mi to lekarz kazał zażyć jakbym chciała urodzić na jego zmianie :) ale ja czekałam do terminu porodu, wczoraj minął więc dlatego go zażyłam.

    A to że ten olej jest też dobry na upiększenie się :) to swoją drogą ;) dziewczyny polecają przede wszystkim na rzęsy! na necie sporo o tym piszą...

    Brzusio masz już duży i śliczny!
    Napisz mi jak zrobiłaś to odliczanie... chyba dziennie nie aktualizujesz tego sama?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh już tak niedługo pozostało. Czasem nie wierzę,że jeszcze troszkę i zostaniemy obie mamusiami z córeczkami na rękach:) ajj ja też boje się burzy od dziecka. A fajnie,że Nasi panowie mają wiecej dla nas czasu.Ja też ucieszona bo w maju mój ma urlop tydzień i dużo zmian na rano ze względu na przygotowanie do awansu..także wkońcu na noc będę go mieć.Noo popatrz to pewnie urodzin nie umisz się doczekać a dla mnie 15ty to będzie masakra,bo egzaminy na uczelni i ten czas tak powoli mi leci..a ja już chce prać i szykować wszystko dla małej:) Ściskam:) Brzusio cudny i wielki ale wkońcu nie dziwota, Julie musi zmieścić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na razie nie będę Ci tym zawracać głowy myślałam że to jakiś gadżet

    OdpowiedzUsuń
  17. u nas nie robią masażu krocza, a masaż szyjki macicy, masaż krocza można sobie samemu w domu robić :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥