piątek, 30 września 2011

4 miesiące szczęścia ;*

Dzisiaj Julka kończy 4 miesiąc, za 2 miesiące będzie pół roczku szybko czas leci. Julia zadziwia mnie z każdym dniem coraz bardziej ach ta moja królewna ;*Gdy mam rozpuszczone włosy to połowę mam wyrwanych przez nią, dlatego zawsze pamiętam żeby spinać włosy wysoko. Wszystko bierze do buzi, miśki, nawet kocyk liże, normalnie wszystko.. ;p  Wczoraj byłyśmy z Julcią na usg bioderek, Julia płakała jak opętana :(;( i za 6 tygodni kolejne usg :/ A w pn idziemy zarejestrować ją do ortopedy by dał następne skierowanie.
Julcia przesypia całą noc rano wstaje zjeść i idzie spać dalej lub nie ;p Dzisiaj dzień chłopaka, nic nie kupiłam mojemu M. nie bawimy sie już w takie coś. Tylko mu złożę życzenia i tyle ;p dzień dla nas jak każdy inny. Ok kochani wieczorkiem dopisze może coś więcej, bo na razie brak czasu.


Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Niech Wam Julcia rosnie zdrowo i szczesliwie :)
    Slicznotka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Julci i dużo zdrówka ;) (śliczną masz córeczkę) Moja córcia też na przłomie 3-4 miesiące przesypiała już całe noce :) Mojemu mężowi też złożyłam życzenia ..ale również bez żadnych świętowań :D

    Pozdrawiam ;)
    Wpadłam tak z bloga na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech rośnie jeszcze większa! Kochaniutka ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wy 4 miesięcznicę, my za kilka dni 4 latka :)
    o, muszę się umówić na bilans 4-latka, dobrze, że mi przypomniałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  5. My też nie - wkońcu Nasi to już Mężczyźni :D

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat dla Julki,życzy ciocia Basia i Nicolka:*******************************

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak Ci zazdroszczę, że mała śpi całą noc. Mój pięciomiesięczny synek budzi się 4-6 razy w nocy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Boooziu to już 4 miesiące, a pamiętam jak pisałaś mi na GG że już urodziłaś:) śliczna Królewna:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Leci czas leci. A po co tyle usg robic? Cos jest nie tak? Bo tak czesto to sie nie robi jak wszystko ok jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Leci Oj leci ten czas za nim sie obejrzysz a zacznie wam biegac :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Julci z okazji kolejnego ukończonego miesiąca. Coraz większa dama wam rośnie. A oczka ma przepiękne:) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, już 4 miesiące - szok!! Ale jaka pannica piękna :** my na usg bioderek jeździliśmy co 2-3miesiące, ale skierowanie było potrzebne tylko za pierwszym razem ;)) więc trochę inaczej niż u Was... pozdrawiam

    p.s. u mnie news ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. A my tam dzień chłopaka i dzień kobiet obchodzimy tak dla zabawy, aby doskoczyć od codziennych spraw;D
    A czas leci bardzo szybko i najbardziej widać to po tym jak się dzieci zmieniają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ ta Julia śliczna :) Cudeńko na prawdę :) A co to się jej dzieje z bioderkami?? Mam nadzieję ,że nic poważnego :)
    Zdrówka dla Waszej Trójki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥