środa, 7 września 2011

Nie wq się!

Postanowiłam tu wrócić ponieważ jest lepsze zabezpieczenie bloga, żałuje że na blog.pl przeszłam.. no ale zmienna jestem, a Wy się chyba już do tego przyzwyczailiście.
 Mam teraz chwilkę dla siebie bo M. pojechał z Julką do babci,a ja mam czas na relax, choć tęsknie już za Julią, a dopiero co wyszli. ;x  Mam nadzieje, że nie będziecie mieć kłopotów z komentowaniem notek, bo niektóre osoby narzekają że nieraz nie da rady tu komentować ;p  mam nadzieje, że będzie dobrze.
Dziś M. ma wolne więc skorzystamy z tego dnia we Troje mhm ;* szkoda, że pogoda się psuje, będzie padać !:/
Ok ja kończę , zmieńcie nas w linkach tak jak dawniej i podpiszcie adresem bloga.
P.S. Pózniej dodam do linek.. 

EDIT: 8.09.2011.
Strasznie teraz pada deszcz, dobrze, że niedawno byłyśmy z Julką na spacerze, co prawda tylko godzinkę ale dobre i tyle ;) ;p  Powiem wam , że brakowało mi deszczu, tego zapachu wiatru, pewnie niedługo będę tęsknić za słoneczkiem, ale na razie nie narzekam, chcę jesień! ;-) Kochane dodajcie ten adres do linek a tamten skasujcie, i podpiszcie nas "nasza-trójka" w linkach, bo i tak niedługo kasuje tamtego bloga.
A na koniec fotka Agulinki z dzisiaj ;)


Pozdrawiam ;*

25 komentarzy:

  1. U mnie jest ładna pogoda :)
    Mam nadzieję, że juz tutaj zostaniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zostań tu i nie zmieniaj już nic bo my wariujemy kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta zmienną jest :P
    jeśli masz konto na G+ (lub w ogóle na google/blogspot) to wyłącz sobie w ustawieniach historię - google przesadza włączając domyślnie zapisywanie każdej odwiedzonej przez nas strony -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. No! Bardzo się cieszę, bo ja wolę mimo wszystko blogspota. Kochana zmienię Cię w linkach w chwili wolnego czasu, bo póki co idę czytać "Pana Tadeusza".
    Ciesze się z każdej wolnej chwili.; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby to była ostatnia zmiana bo już jobla dostaję:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha tego się nie spodziewałam :D Ale dla mnie nie ważny adres :-) Byleby Cię czytać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za zaproszenie:) szczerze już się przyzwyczaiłam do zmian adresów i haseł bo jeszcze jeden taki blog mam;p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie :)) fajnie, że jesteś na blogspocie - wg. mnie tu jest najlepiej :D pozdrawiam i całuski dla Julki :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana już zmieniłam ;)
    Wasza Juleczka pięknieje z każdym dniem coraz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O.oo na innej przeglądarce mi działa :)) !!

    Ciekawe ile jeszcze razy zmienisz bloga :D
    Oszaleje z Tobą ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. W szkole będę od 8 : do 18:00
    10 godzin nauki ..

    OdpowiedzUsuń
  13. No pogoda się psuje ale czas na jesień. Mam nadzieje że jesień bedzie spokojna. To dobrze że masz troszkie czasu wolnego. Julcia śliczna i już taka duża.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kilka razy nie karmiłam około 5 godzin i powiem,że ból miałam niesamowity a jak odciągłam do całą butelkę..
    A tu będzie 10 godzin pod rząd zobacze jak to będzie w te dni jak coś to będe brała laktator do torebki i coś wymyśle bo karmić będe dalej i już:))

    OdpowiedzUsuń
  15. A czemu ty tak skaczesz po tych blogach:D? Szukasz właściwego dla siebie miejsca:D? Śliczna fotka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miodzio ta fotka :))) normalnie się rozpływam... :**

    OdpowiedzUsuń
  17. dziekuje za zaproszonko i juz zmieniam wlinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknieje wasza mała z dnia na dzień coraz piękniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności ^^ Dziękuję za zaproszenie ^^ i już dodaję do linków ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za zaproszenie :-) Też jestem zdania, że tu jest najlepsze zabezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz miałaś chwilke dla siebie:)
    ahh, Ta Twoja malutka jest taka piekna!

    OdpowiedzUsuń
  22. SLICZNA MALUTKA:)JESIEN I JA LUBIE, TEN KLIMAT TA AURA SPADAJACYCH LISCI, CUDO:)

    CO DO KOMENTARZA U MNIE, SZABLONU DOKLADNIE TO WSTAWIASZ GO TAK:
    WCHODZISZ W "DODAJ GADZET" I WYBIERASZ Z LISTY "HTML JAVA SCRIPT" I WPISUJESZ KOD SZABLONU. GOTOWE;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥