niedziela, 25 września 2011

Blog otwarty.

Miałam nie pisać notki, ale piszę ;p M po prawie 3 tygodniach dziś poszedł do pracy na druga zmianę. Więc My z Julką zostałyśmy same. I słuchałyśmy piosenek, starych piosenek hip hopowych których kiedyś słuchałam typu " pełen pokus" itd..  Powróciły dawne wspomnienia ;x ubieranie się na szeroko ;p itd. Fajnie jest czasem sobie powspominać ;-] Julcia dziś na macie z pół godziny przeleżała spokojnie, a ja miałam czas na ćwiczenia, więc sobie poćwiczyłam troszkę =D Kochani postanowiłam że będzie mój blog otwarty [zobaczymy na jak długo] ! Ok ja zmykam bo muszę zjeść kolacyjkę, wykąpać Julcie i jakiś filmik oglądnąć czekając na mojego M ;*

DOPISANE: 26.09.11  Godz. 22:16

Za godzinkę M. będzie już ze mną ;-) już czekam na Niego z niecierpliwością, tak bardzo tęsknie.. ;*D
Dziś z M. spędziliśmy dzień na słuchaniu piosenek na youtube starych i nowych ;-p znalazło się tez parę fajnych piosenek ;D  Przyszła paczka z BEBILON2  [ próbka mleka, śliniaczek i Poradnik ekspertów dla rodziców ] oczywiście na spacerku wszystko przeglądnęłam i poczytałam, byłyśmy z Julcią same na polku, bo M. na drugą zmianę poszedł, ale 2,5 godziny prawie byłyśmy na świeżym powietrzu, Julka miała 2 drzemki ;) Pózniej na chwilkę mama wpadła do mnie pogadałyśmy chwilkę.  I jakoś zleciał cały dzień ;)) Aha zapomniałabym.. Julię położyłam spać wczoraj po 20tej i wstała dzisiaj nad ranem o 5:20 aż się zdziwiłam, całą noc przespała, wstała tylko na zmianę pieluszki i na jedzonko i spanko do 7 ;] więc na wysypianie się nie narzekam ;-)

Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. Nie lubię hip-hipu, bo ta muzyka ma mało przesłania jakiegokolwiek. Czasami, ale też nie jakoś obsesyjnie... :)
    Fajna Jula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadam z rewizytą. Będę tu zaglądać. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ku ku Juleczko ;*

    Też długo się bawi sama .. moja Milencia wytrzymuje godzinkę czasem więcej :)
    Mata dobra sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, oczywiście, że pamiętam :) Mam link u siebie na pasku i zaglądam do Was :)Ale śliczną grafikę bloga ustawiłaś - super nowocześnie i słodziasznie zarazem - to Twoje zdolności? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz będzie coraz dłużej sama sie bawić odkrywając coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona wygląda jak laleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ohhh co za slodkosci z tej Julenki ;P

    Ja to tylko do 14-30 jestem z chlopcami bez mezulka ale to tak szybko leci ,ze ho ho :P
    Udanych cwiczen kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecie...jakie ciekawskie oczeta:)..pieknie Jej w rozowym.

    Mam nokie N97 (mini mini) podobna do tej na ktora masz ochote i powiem,ze chyba szybko Ci sie nie znudzi. Mam swoj tel. od ponad roku i nadal go lubie:)

    Caluski Lisa

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, też czasem wracam do tych piosenek... Piszesz, że uwielbiasz Katy. Mam do sprzedania jej najnowszą płytę za 20zł (w empikach jest za 40zł). Jeśli miałabyś ochotę, daj znać :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja córcia jets przesłodka , jak ciasteczko :)) Ja kiedys też słuchałam hh , ale przeszło mi szybko

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie jak dziecko potrafi zając się same sobą .. i daje czas mamie aby zajęła się sobą ...

    również słuchałam hh ale nie jakoś tak do przesady ale teraz jakoś tego nie lubię ...
    u mnie nowa notka pełna niespodzianki :)
    śliczna ta wasza mała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też kiedyś słuchałam hh, czasem nadal coś tam włączę ale mnie to już nie "jara" jak dawniej :-) Ja tam wolę blog otwarty, łatwiej poznać kogoś interesującego :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noooo nareszcie mogę skomentować, bo tyle czasu u mnie się nie dało, zamiast tej ramki co wpisuje się komentarz był taki komunikat z krzyżykiem. Mam nadzieję, że już będę mogła cały czas. Świetne jest to zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Julcia jaka słodka w hip-hopowym wydaniu ;)) mnie ostatnio muzyka reggae kreci, za sprawą K.B :D pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. co do twojego komcia- kochana wcale nie chodziło w rewolucji o ciąże a zupełnie o coś innego ...a o tym nie chcę pisać bo czemu pisać o czymś co nie wyszło?? więc jeszcze raz mówię w notce o rewolucji nie chodziło o kruszka ha:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele mam na pewno też chciałoby mieć takie przespane noce jak wy:) Może z Julci będzie kiedyś piosenkarka skoro lubi słuchać piosenek jakie jej puszczasz:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śmieszne zdjęcie w tym kapturku :-) Zosia zasnęla wczoraj o 23 i ja obudzilam sie o 6 a ona jeszcze spała, byłam w szoku. Nakarmilam ja na śpuocha i spała jeszcze do 10 wiec wysłaliśmy sie obie za wszystkie czasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Im starsza tym dłużej będzie spać :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ogólnie HH nie słucham ale uwielbiam OSTR.
    Ja wolę bardziej rockowe, a nawet i cięższe brzmienie ale uwielbiam także wesołe ska albo pójść w pogo przy dobrym punk rocku :D
    Jula ślicznie wygląda :)
    Buziaki :*
    moja-mala-rodzinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dowiedziałam się wcześniej bo w 6 tygodniu ... :) przed datą @ robiłam test wyszły 2 słabe krechy ale odczekałam troszkę i poszłam do gina :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Juleczka:) super, że przesypia noce nie ma to jak się wyspać, ja w zasadzie mimo że wstaje na karmienie ok 1-2 i o 5tej wstaje wyspana od 20stej Nikola śpi, na spiocha je i spi caly czas wiec jest ok o 7-7.30 codziennie pobudka:)
    Co do zdjęć, Nikola uwielbia pozować od małego dla niej "pozowanie" to zabawa:D ona ma z tego frajde ;) a mama cieszy bo dziecko bedzie mialo duzo zdjec na pamiatke:) co do ciuszkow czapusie buciki zrobila nam na szydelku sasiadka w prezencie;) a stroj na halloween kupilam na promocji za cale 30zl w mothercare sa teraz promocje rozne:)poluje jeszcze na stroj mikolaja na swieta :D na pewno pojdziemy do groty mikolaja gdzie sa zywe renifery i mikolaj co naprawde wyglada super prawdziwie i bedziemy tam robic zdjecia wiec bedzie maly mikolaj z duzym bedzie komicznie to wygladac haha.
    Uciekam się położyć i pooglądać TV ;)
    Ucałuj Juleczkę przespanej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O faktycznie :p Bo masz te komentarze tak na górze, a ja przywykłam że są na dole i tak jakoś wyszło ;-) O streetcom Ci chodzi? Tam jestem zarejestrowana już dość długo, kilka kampanii za mną :-) Ale więcej nie znam :-) Słyszałam że są ale jakoś się tym nie interesowałam :-) A Ty tam jesteś zarejestrowana? Albo na jakiejś innej?

    OdpowiedzUsuń
  23. Z jednej piersi Milenka wogóle nie chciała mi pić nigdy i teraz z niej mleko nie leci.
    Pije z prawej tej od serca.. i powiem Ci jak jestem na zajęciach tyle czasu to boli mnie a jak wracam i daje Jej pić to aż tryska mleko!
    i aż lepiej się czuje jak wypije.

    Laktator czasem używam jak Milenka jest najedzona obiadkiem i nie chce potem pić to nie raz za jednym zamachem 180ml odciągne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo różne rzeczy dają. Ja dostałam pieluchy pampers, mleko gerber, gumy do życia mentos, klocki lego, płyn do mycia Johnson&Johnson Tip- to- toe czy jakoś tak, żele pod prysznic AXE, chyba tyle :p Ale wydaje mi się że coś pominęłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZEPRASZAM dokladnie nie wiem kto byl a kto nie ;/ Wiec Zmienilam I Cie wlasnie Nominowalam !!!!

    BUZIOLEK!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja teraz za hip hopem nie przepadam, ale za młodu słuchało się wszystkiego;D Piękną masz córkę! Zabiorę się dziś za przeczytanie całego bloga;) Pozdrawiam;)

    PS. Dzięki za odwiedziny;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ciesze sie ze humorek dopisuje;)) oby tak dalej.. czasem fajnie tak powspominac stare czasy;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jeejku śliczną masz tą córę :D Piękne ma oczka :) I cudownie, że tak się kochacie we trójkę :) Pewnie tatuś uwielbia swoją księżniczkę :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥