wtorek, 13 września 2011

Dziś Julia mnie zadziwiła, bo wczoraj poszła spać przed 20tą, a wstała dziś o 5 nad ranem, nakarmiłam ją i poszłyśmy dalej spać i ja wstałam pierwsza, a pózniej Julka, więc wyspałam się za wszystkie czasy ;-) Dziś miało być szczepienie, ale nie ma pediatry, ale idziemy w ten czwartek. Moja mama przyjechała do mnie z siostrą cioteczną, która przyjechała z zagranicy, posiedziałyśmy u mnie pózniej wyszłyśmy na pole i mama z kuzynką pojechały, a ja zostałam z Julką na polku, spacerek 2,5 godziny. M. w pracy od rana, co prawda ma wolne, ale poszedł malować gdzieś mieszkanie, zawsze to więcej pieniędzy, ale powinien w wolne odpocząć w domu.A jutro M. jedzie z moim bratem bo mój brat zdaje prawko [myślę, że zda] 3 mam kciuki za Niego. i oczywiście mnie M. zawozi do mamy i u mamy z Julią będziemy troszkę, chociaż nie będziemy same siedzieć. Ale dzisiaj pięknie na polku jest, zrobiłam pranie, po godzinie wyschło ;-) Julci rzeczy musiałam wyprać, a pózniej będę prasować ;x  Notka będzie w czwartek po szczepieniu.
A tu macie 2 zdjęcia, robione telefonem ;p
 kuzynka z Julcią.
z kuzynką.

Pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Faktycznie przespała sporo :) pamiętam że mała moich sąsiadów długo dawała popisy wokalne w nocy. Dobrze że jest ciepło, bo nie Musisz siedzieć z Julcią cały czas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My mieliśmy dzisiaj szczepienie. Trzeba korzystać ze spacerków ile się da bo nie wiadomo ile czasu będzie jeszcze ładnie:) My narazie w domku bo Julitce przewiało oczko jak pojechała ze mną do szkoły i czekamy aż ziółka zaczną pomagać a i tak wciąż wieje u nas strasznie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj teraz cudaczek bedzie slodko spal w nocy :-) ale i tak nie da ci pospac jak zabki beda szly :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wczasy nie bo do rodziny. Moja chrzesnica tam mieszka, miała roczek miesiąc temu ale dopiero mój M teraz ma urlop i możemy jechać na kilka dni do niej:)Na wczasy nie bo do rodziny. Moja chrzesnica tam mieszka, miała roczek miesiąc temu ale dopiero mój M teraz ma urlop i możemy jechać na kilka dni do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) przeniosłam się na oni-w-wielkim-miescie.blogspot.com bo mi dziś współlokator przez przypadek podpatrzył stronkę i wolałam zmienić adres :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh jak ja wiele bym dala aby sie tak wyspac :) Super ze juz tak zaczyna powolusku przesypiac nocki :P Moj 2 latek to pobudka o 4 rano meczylam sie z nim dosc dosc teraz to obudzi sie i nie wiem ale glodny jest dam mu jesc i klade do wyrka ponownie bawi sie bawi az zasnie i spi do 7 mej 4 latek moj prawie ze wtedy spi u tatusia przechodzi jak 2 latek sie budzi i tez do 7 mej drzemie sobie i ja sie klade miedzy nimi i tak idzie po woli ale cos dzis taka jestem na bleeee ;/

    Fajnie dziewczyny wygladacie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że kuzynka Was odwiedziła :-) zawsze to jakaś odskocznia od codzienności, wspólny spacerek, pewnie rozmowy na wiele tematów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że Mała daje czasem Wam pospać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki aby brat zdał :) a na pewno zda:)
    pogoda trzeba korzystać i szaleć na dworze:) :)bo u nas z tą pogodą nigdy nic nie wiadomo :)

    ps gdzie kupiłaś wózek pytam bo razem z P jesteśmy tzn będziemy chrzestnymi i chcemy kupić wózek ...

    OdpowiedzUsuń
  10. No to super, że spędziłyście miło dzień ; ))

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nasza szczęśliwa rodzinka"
    jaki masz adres bloga?

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie tak jak jest piekna pogoda i idzie pranie na dworze wysuszyc;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ojejku, współczuje szczepienia... dacie radę :) całuje Was kobietki :) :*

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥