czwartek, 15 września 2011

Piszę teraz bo akurat mam czas, M i Julcia już śpią, a ja zaraz idę spać. Byłyśmy z Julką na szczepieniu dzisiaj 1 ukłucie i Julka zapłakała przy ukłuciu, ale przestała, po szczepieniu pojechaliśmy do mojej mamy i Julia prawie cały czas spała, tak jak przy pierwszej szczepionce, strasznie spokojna jest po szczepieniu, leżała dzisiaj i sie patrzyła, taka grzeczna, jak by ją ktoś zaczarował ;p Julia waży 6.900 kg ;-) i wszystko jest ok, szkoda, że tak pózno witaminy kolejne jej przepisała, jakieś kropelki Devikap i dziś Juli już dałam, 1x dziennie. Jestem zadowolona że po raz kolejny Julcia dobrze szczepienie zniosła, nie była marudna i nie gorączkowała. Dzięki Bogu! M. był na działce, a ja u mamy i pózniej M. przyjechał i z moim bratem na zakupy pojechali, bo mój brat jutro rano już wyjezdza do Francji ;( i musieliśmy się pożegnać z Nim ;(( szkoda, że jedzie, był ponad 3 miesiące i może przyjedzie w grudniu, ale zobaczymy.. a prawko nie zdał, ale tylko ma jazdę w grudniu zdawać, a poza tym pieniądze mu oddali więc nic nie stracił, ale da rade w grudniu. Zrobiłam dziś u mamy parę zdjęć telefonem Julisi mojej =D Nadrobię u Was zaległości w tym tygodniu na pewno ;-) Ok mykam spać i zostawiam fotki Julki z dzisiejszego dnia ;) dobranoc.. ;*



DOPISANE:
Linki mi się skasowały jak zmieniłam szablon :/ i niektóre osoby znalazłam, a tych których nie mam w linkach to wpisujcie adresy bloga w komentarzach z góry thx.
P.S. Komentuje się na samej górze notki jak ktoś by nie zauważył ;D

18 komentarzy:

  1. Policzyłam i ważę siedem razy tyle co Ona:)
    Dobrze, że Julka jest zdrowa i rozwija się w porządku:)
    Ja chcę iść na prawo jazdy też ale nie umiem się wybrać i zapisać!


    /Kocham Twoje dziecko haha!
    Pozwól mi ją sobie pożyczyć na jeden dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ile pieniędzy :D ;p
    Jak to mu oddali pieniądze za jazdę? Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    Jaka Julka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aa no to pewnie kropelki na kosci ci przepisali bo moja Gab tez to brala na kosci od malenkiego :-)

    Ale rosnie ta Julka , jak na drozdzach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma dużo pieniążków ta Twoja córeczka ;))
    Niech rośnie zdrowa. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotka z niej :) A na ostatniej fotce to ma fajne zabawki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olala ale Juleńka ma dużo pieniążków ;-)
    niech się zdrowo chowa.

    Na twój komentarzoOdpisałam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Juleczka:)
    Super, że tak dobrze zniosła szczepionke:)
    Moja Nikolka waży 5900 przed wczoraj była ważona:)
    czekamy na termin szczepienia...
    Ja już pracuje:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Do Mała:
    tak oddali mu pieniądze, bo to jego znajomy był i powiedział od razu że jak nie zda to mu pieniądze odda i dotrzymał słowa. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Devikap jest na kości ;-) Do 6 r.ż. dzieci je biorą ;-) My dajemy Igorowi od 2 tygodnia życia po 2 kropelki ;D
    Ślicznie Julia przybiera.. A jakie ma pysiatki ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. My dzisiaj byliśmy na szczepieniu.. Normalnie miałam łzy w oczach jak Mały płakał :(

    PS. Mieszkasz w Stalowej Woli ? ;D Ja chyba od października ide na KUL Lublinowski, ale w oddział właśnie w Stalowej ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Jula bogata jest:D
    Super, że tak znosi do szczepienie. Jak czytam o innych dzieciach co im się dzieje po szczepieniu, to głowa mi pęka:( Że puchną im nawet kończyny:( Nie mówiąc już o marudzeniu i gorączce, bo to pikuś przy puchnięciu rączki:(

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do Devikap, to my tez to bierzemy, tzn. Konrad:) I to jest witamina D i stosuje się ją do 1 roku życia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mamy te kropelki dla Naszej Milenki ;)+ jeszcze inne ..

    Uuu dużo waży!Mały Pulpecik ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Stalowej mam troszke, bo z 90 km, a mieszkam w okolicach Dębicy. Mój mąż bardzo często przejeżdża przez Stalową :D

    OdpowiedzUsuń
  15. dzielna dziewczynka :P ate ostatnie zdjecie jest the best tez mam takie jak moi byli mali ehhehe fajnie wyglada z kasiorka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie tu teraz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten nowy szablonik :)A córcia taka mała, a już krezuska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpisałam u Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥