środa, 21 września 2011

Julka ;*



Julcia coraz krócej śpi , ma 3 drzemki w ciągu dnia, czasem trwają pół godzinki, godzinę,ewentualnie dwie, oj teraz to mam coraz mniej czasu, siedzę na kompie tylko wtedy jak już jest wszystko ogarnięte i mała śpi.Czasem wstaje 2x w nocy, a nieraz tylko 1x. Zastanowię się nad pójściem do pracy.. zobaczymy. =] jeszcze jest na to czas.A
tymczasem mykam na pierwszą miłość ;-)

Dopisane: 22.09.11 
Od wczoraj mi sie marzy telefon Nokia C6, może go będę mieć. ;-) M mówi dziś do mnie, że ma nadzieje, że mi się nie znudzi tak jak telefony komórkowe ;p oszalał ;D
Pozdrawiam ;*

13 komentarzy:

  1. śliczna jest,rośnie niesamowicie:) no tak coraz starsza to coraz więcej uwagi będzie potrzebować w zabawie:D
    dostałam zaproszenie za które dziękuje:* czytam notki tylko nie zawsze mam czas komentować,a blogi ostatnio dodaję porostu do zakładek niż na bloga,bo nie wiem czy go dalej będe prowadzić:/ zastanawiam się nad zmianą adresu na bardziej anonimowy,żadnych szczegółów z przeszłości bo różne rzeczy powychodziły z mojego pisania i to mnie zniechęca niestety a nie chce mi się bawić w hasła:/pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętaj, że zawsze czytam Twoje nowe posty, tyle że czasami po prostu nie mam czasu, by coś sensownego napisać :)
    Julka jest już taka duża, teraz to już pewnie ciekawa świata, a poczekaj, gdy tylko zacznie chodzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się zmieni jeszcze :)

    Moja Milusia śpi co 2 godziny w ciągu dnia .
    Także mam czas pospać z Nią a jak czuje,że leże z Nią to śpi 3 godzinki a jak wstane to oczka otwarte ..

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Córcia rośnie wam jak na drożdżach, jeszcze trochę, a będziesz za nią biegać kiedy zacznie chodzić. To naturalne,że zaczyna coraz mniej spać.Teraz jesteś przede wszystkim mamą, więc rozumiemy, że musisz skupić się na macierzyństwie.Buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak dzidzia juz wieksza i spac az tak juz nie bedzie w dzien za to w nocy da pospac :P

    Moi chlopcy kiedy roczek pokaczyli juz nie chapali sie na spanie w dzien od czasu do czas az do teraz to trwa ze poloza sie ale to taka zadkosc :P

    A Julenka to sama slodycz do schrupania :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Telefon boski, ale nokią c3 też nie pogardze. Córcie masz prześliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zablokowałam bloga, zaproszenia wysłsłam. Mam nadzieje , że wszytsko doszło. W razie jakiś problemów zostawiam mejla- okruszka.sm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna ! :)
    ja nie lubię tej noki, mój brat ją ma i co prawda nie narzeka, no ale zależy kto co lubi :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna Julcia:)
    Mój mały też coraz krócej śpi - ma tylko 3 drzemki po pół godziny:(
    A w nocy nadal muszę wstawać do niego parę razy:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Julcia pięknotka :))) a ten tekst Twojego M. powalił mnie na łopatki ;D bo ja też sie szybko nudzę, ale nie telefonami tylko kolorem włosów ;D i mój Mąż się zawsze śmieje, że dziwne, że Nim się jeszcze nie znudziłam :D buziole....

    OdpowiedzUsuń
  11. Super NOKIA ;-) Ja teraz zmieniałam tel. i miałam go do wyboru za 1 zł, ale podziękowałam, bo okazało się, że te nowe Nokie dotykowe są do bani jeśli chodzi o wytrzymałość. Miałam za to 5530 Xpress Music i fajna była ;-) Lądowała nie raz nie dwa na gresie i dalej żyła ;D A Ty kup sobie mocny telefon, bo jak Julia go dorwie to lepiej żeby był wytrzymały ;D Ja patrzyłam pod tym kątem, bo wiem, że Igor kiedyś zajmie sie i moim ;P

    PS. W piątek byłam w Stalowej, bo od 1 października zaczynam tam studia magisterskie, a dokładniej to byłam na KUL'u na ul. Ofiar Katynia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo czyżby pierwsza przespana noc? :D Paczka ekspertki? Może streetcom? :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ I ZAPRASZAM PONOWNIE ♥